نيروي واکنش سريع پليس بالي در خدمت گردشگران

به گزارش ميراث آريا (Chtn) و به نقل از جاکارتا گلوب، رئيس پليس منطقه‌اي اندونزي در جزيره توريستي بالي گفت:‌ هدف از اين کار واکنش سريع نسبت به حوادث و مشکلاتي است که براي گردشگران روي مي‌دهد و نمي‌خواهيم در اين جريان منتظر گزارش‌ها باشيم.

وي افزود:‌ گشت‌هاي ويژه‌اي به اين منظور سازماندهي شده‌اند که هرکدام با 20 نيروي آموزش ديده به همراه يک ون که مجهز به رايانه و پرينتر است و لحظه به لحظه گزارش‌ها را دريافت مي‌کنند، در مناطق گردشگري مستقر شده و به شکايات گردشگران پاسخ مي‌دهند.

رئيس پليس بالي خاطرنشان کرد: اين اقدام از آن‌جايي که مانع حضور گردشگران به ايستگا‌ه‌هاي پليس شده و زمان پرکردن برگه‌هاي شکايت را کاهش مي‌دهد، فوايد بسياري براي گردشگران دارد.

به گزارش ميراث آريا،‌ طبق آمار پليس بالي، 177 گردشگر خارجي در سال گذشته مورد آزار همچون دستبرد، سرقت، کيف‌زني و ... قرار گرفته بودند؛ اين در حالي است که جزيره بالي سالانه ميزبان نزديک به 2 ميليون 800 هزار گردشگر است.
ص/109

انتهای پیام/

کد خبر 1391022567