کارشناسان معتقدند که با توجه به رشد آمار گردشگران چيني در نقاط مختلف جهان، سازمانهاي گردشگري بايد به منظور جلب نظر اين گردشگران علاوه بر آموزش زبان چيني به کارکنان خود، اطلاعات کاملي از فرهنگ آنها به دست آورند.
از اين رو فعالان صنعت گردشگري يکي از راههاي جلب توجه گردشگران چيني را روي آوردن به رسانههاي اجتماعي و اينترنت براي تبليغ جاذبههاي گردشگري عنوان کرده است و معتقدند که دسترسي بيش از 485 ميليون شهروند چيني به اينترنت، فرصت مناسبي براي معرفي مقصدهاي گردشگري جهان و در نتيجه جذب آنها به اين مناطق به وجود آورده است.
به گزارش ميراث آريا، کارشناسان علاوه بر چين، کشورهاي هند و ژاپن را از مناطقي معرفي کردند که بازار گردشگري جهان را تا 10 ساله آينده در دست خواهند گرفت.
ص/109
انتهای پیام/