وي افزود: با برگزاري تورهاي آشناسازي مسوولان گردشگري و اصحابرسانه خارجي با مسيرهاي گردشگري مورد نظر، هتلها و نحوه پذيرايي آنها آشنا ميشوند و در نهايت با برپايي کارگاه بازاريابي، تورگردانان در زمينه معرفي بستههاي سفر با يکديگر مذاکره ميکنند.
دبير جامعه تورگردانان کشور آشنايي با فرهنگهاي متفاوت را از محاسن برگزاري تورهاي آشناسازي و کارگاههاي بازاريابي دانست و گفت: اگر با فرهنگهاي يکديگر آشنا نباشيم ممکن است خدماتي را ارائه دهيم که مورد انتظار گردشگران با فرهنگهاي متفاوت نباشد.
شيرازي خاطرنشان کرد: خبرنگاران در اين تورهاي آشناسازي با نگاهي موشکافانه به ايران و جاذبههاي آن مينگرند و قطعا نخستين موضوعي را که از ايران در رسانههاي خود منتشر ميکنند، امنيت است.
/117
انتهای پیام/