ثبت جشنواره برند در گردشگري ايران در تقويم رويدادهاي سازمان جهاني

به گزارش ميراث آريا(chtn)، دبير اجرايي سمينار برند در گردشگري ايران با بيان اين خبر افزود: سال گذشته براي نخستين‌بار دومين دوره از اين رويداد ملي و بين‏المللي که با محوريت ساخت و مديريت برند در گردشگري در روزهاي 2 و 3 آذرماه با حضور دانشگاه‏هاي معتبر داخلي و خارجي برگزار شده بود، در تقويم رويدادهاي سازمان جهاني گردشگري به ثبت رسيد.

«ابراهيم زاهدي» افزود: امسال دبيرخانه دائمي سمينار پس از بررسي تجربيات برگزاري دو دوره پيشين در سال‏هاي 89 و 90، گزارش جامع و کاملي به سازمان جهاني گردشگري ارسال کرد که در پي آن با ثبت سومين دوره جشنواره و سمينار برند در گردشگري ايران در تقويم رويدادهاي اين سازمان موافقت شد.

وي تصريح کرد: ثبت مجدد اين رويداد نشان‌دهنده اهميت موضوع برند‏سازي در گردشگري و همچنين موفقيت دوره‏هاي پيشين است.

امسال هم دبيرخانه دائمي جشنواره و سمينار برند در گردشگري در تلاش است با برگزاري هرچه کاربردي‏تر و علمي‏تر سومين دوره اين جشنواره و سمينار، گام موثري در مسير ارتقاي دانش برندسازي و اجرايي کردن سياست‏ها و برنامه‏هاي بازاريابي کشور در حوزه برندسازي بردارد.‌

سومين دوره جشنواره و سمينار برند در گردشگري در روزهاي 24 و 25 آبان‏ماه امسال (14 و 15 نوامبر 2012) در مرکز همايش‏هاي وزارت کشور برگزار خواهد شد.

علاقه‌‎مندان‏ براي کسب اطلاع از فراخوان مقالات و چگونگي برگزاري جشنواره و سمينار به نشاني http://www.top-brands.ir مراجعه کنند.
ب/120

انتهای پیام/

کد خبر 1391051451