«ابراهيم زاهدي» افزود: امسال دبيرخانه دائمي سمينار پس از بررسي تجربيات برگزاري دو دوره پيشين در سالهاي 89 و 90، گزارش جامع و کاملي به سازمان جهاني گردشگري ارسال کرد که در پي آن با ثبت سومين دوره جشنواره و سمينار برند در گردشگري ايران در تقويم رويدادهاي اين سازمان موافقت شد.
وي تصريح کرد: ثبت مجدد اين رويداد نشاندهنده اهميت موضوع برندسازي در گردشگري و همچنين موفقيت دورههاي پيشين است.
امسال هم دبيرخانه دائمي جشنواره و سمينار برند در گردشگري در تلاش است با برگزاري هرچه کاربرديتر و علميتر سومين دوره اين جشنواره و سمينار، گام موثري در مسير ارتقاي دانش برندسازي و اجرايي کردن سياستها و برنامههاي بازاريابي کشور در حوزه برندسازي بردارد.
سومين دوره جشنواره و سمينار برند در گردشگري در روزهاي 24 و 25 آبانماه امسال (14 و 15 نوامبر 2012) در مرکز همايشهاي وزارت کشور برگزار خواهد شد.
علاقهمندان براي کسب اطلاع از فراخوان مقالات و چگونگي برگزاري جشنواره و سمينار به نشاني http://www.top-brands.ir مراجعه کنند.
ب/120
انتهای پیام/