وي با بيان اين که رسانه نقش بيبديلي در معرفي جاذبهها و ظرفيتهاي گردشگري و طبيعتگردي کشورمان دارد اظهار داشت: بايد از ظرفيت رسانهها خصوصا شبکههاي تلويزيوني براي معرفي مناطق ديدني ايران استفاده کرد.
وي خاطر نشان کرد: آموزش منابع انساني، انتشار تصاوير زيباي طبيعتگردي در شبکههاي مجازي، استفاده از پتانسيل خبرنگاران، پيشکسوتان و فعالان حوزه طبيعتگردي، معرفي و اطلاعرساني در خصوص جاذبههاي گردشگري و طبيعتگردي در شبکههاي صدا و سيما و ... مهمترين ابزارهاي توسعه طبيعتگردي در کشور است.
وي همچنين در اين مراسم با تقدير از چاپ و توزيع اولين کاتالوگ تخصصي طبيعتگردي ايران خواستار افزايش تيراژ اين کاتالوگ به تيراژ ميليوني در سال شد.
به گزارش ميراث آريا اولين کاتالوگ تخصصي طبيعتگردي ايران پيش از ظهر امروز با حضور معاون گردشگري کشور رونمايي شد.
/108
انتهای پیام/