انجام بيش از يک هزار مورد نظارت بر تاسيسات گردشگري سمنان

به گزارش ميراث‌آريا(chtn) به نقل از روابط عمومي اداره‌کل ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري استان سمنان، «حميد يزداني» با اشاره به انجام يک هزار و 197مورد نظارت اظهار داشت: از اين تعداد 301 مورد نظارت بر مراکز اقامتي اعم از هتل، مهمانپذير، هتل‌آپارتمان و مهمانسراهاي استان انجام شد.

اين مقام مسوول در اداره‌کل ميراث‌فرهنگي استان سمنان با بيان اين‌که اين نظارت‌ها منجر به صدور 4 فقره اخطار و 13 مورد تذکر شد، افزود: چهار مرکز اقامتي نيز در اين مدت مورد تشويق قرار گرفتند.

وي از انجام 430 مورد نظارت بر واحدهاي بين راهي خبر داد و گفت: بر اساس بازديدهاي انجام شده از اين واحدها، 22 فقره اخطار و 200 مورد تذکر به اين واحدها ارائه و پنج واحد نيز پلمپ شد.

يزداني با اشاره به تشويق هفت واحد بين‌راهي استان سمنان، اظهار داشت: در اين مدت 315 مورد نظارت بر زائرسراها، اماکن استيجاري و کمپينگ‌هاي استان انجام شد.

وي با بيان اين‌که در حال حاضر در استان سمنان 19 مرکز اقامتي، 46 رستوران بين‌راهي، 37 پانسيون و 20 دفتر خدمات مسافرتي فعال است، گفت: بر اساس 151 مورد نظارت و بازديد از دفاتر خدمات مسافرتي استان، تا کنون دو مورد اخطار، شش مورد تذکر و يک مورد تشويق به اين دفاتر ارائه شده است.

مديرکل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان سمنان گفت: اين نظارت‌ها با هدف ارتقاي سطح خدمات‌رساني به مسافران و گردشگران انجام مي‌شود و در طول سال تداوم دارد.

خاطرنشان مي‌شود، مسافران و گردشگران مي‌توانند براي طرح انتقادات، پيشنهادات و شکايات خود با شماره تلفن رسيدگي به شکايات اين اداره‌کل به شماره 3300220 تماس بگيرند و يا به شماره 30006418 پيامک ارسال کنند.

تلفن ادارات شهرستاني ميراث‌فرهنگي نيز آماده پاسخگويي به مسافران و گردشگران است. بخش انتقادات و پيشنهادات پايگاه اينترنتي اداره‌کل ميراث‌فرهنگي استان سمنان به آدرس www.mirassemnan.ir نيز آماده دريافت نظرات و انتقادات هموطنان گرامي است.
/117

انتهای پیام/

کد خبر 1391052227