وي در ادامه به اجراي عمليات اجرايي پيچبري به روش سيم الماس براي نخستينبار در سطح استان (محور کندوان) اشاره و تصريح کرد: عمليات اجرايي مذکور جايگزين روشهاي قديمي و پرهزينه از جمله روش انفجار و يا چکش هيدروليکي شده چراکه روشهاي مذکور علاوه بر هزينه بالا، خطرات بسيار زيادي از جمله ناپايداري سنگهاي حاصل از پيچ بري يا پرتاب سنگ و خراب شدن جسم راه و انسداد محور را به همراه دارد.
مدير راهداري راه و شهرسازي مازندران در ادامه به مزيتهاي روش مذکور اشاره و خاطرنشان کرد: کاهش هزينه، تقليل در زمان اجرا و استفاده همزمان از محور در حين اجراي عمليات از جمله مزيتهاي اين روش است.
/117
انتهای پیام/