مشاور رييس سازمان ميراث فرهنگي و مديرعامل کانون جهانگردي و اتومبيلراني در اين خصوص ابراز داشت: اين نمايشگاه يکي از تخصصيترين فعاليتهايي بود که بزرگترين و باتجربهترين کارشناسان و متخصصان صنعت گردشگري دنيا و کشور لهستان را به صورت همزمان در زير يک سقف گرد آورد و زمينه تبادل اطلاعات، عرضه جديدترين و آخرين تجهيزات گردشگري، تازههاي صنعت جهانگردي و همچنين معرفي جاذبهها و مقاصد گردشگري کشورهاي مختلف جهان را براي بهبود وضعيت اين صنعت فراهم کرد.
«مجيد ابوالفتحي» افزود: نمايشگاه بينالمللي گردشگري لهستان به دليل شمار زياد شرکتکنندگان و بازديدکنندگان، محلي مناسب براي مذاکره و رايزني ميان آژانسها، نهادها و شرکتهاي مرتبط با صنعت گردشگري و جهانگردي در سطح داخلي و بينالمللي بود و خوشبختانه در اين دوره از نمايشگاه، غرفه ايران و بستههاي مسافرتي کشورمان از سوي اين گروهها مورد استقبال قرار گرفت و توانست نظر بسياري از علاقهمندان به جهانگردي و سفر را جلب و آنان را براي بازديد از کشورمان ترغيب کند.
اين استقبال بهگونهاي بود که ميتوان گفت بيشتر بازديدکنندگان پس از ديدن غرفه ايران به سمت آن ميآمدند و با اشتياق فراوان درباره جاذبههاي گردشگري و تفريحي، سابقه تاريخي، آب و هوا و شرايط کلي سفر به شهرهاي مختلف ايران از نمايندگان کانون جهانگردي و اتومبيلراني و فعالان بخش گردشگري کشورمان که در نمايشگاه حضور داشتند، کسب اطلاعات ميکردند.
جمعآوري و تبادل اطلاعات و تجربيات تجاري در زمينه گردشگري در روزهاي برگزاري نمايشگاه، آشنايي با آخرين دستاوردها و نوآوريهاي ارائه شده در صنعت گردشگري از سوي شرکتهاي ديگر، به دست آوردن فرصتهاي جديد تجاري و سرمايهگذاري خارجي و داخلي، بررسي و مقايسه مستقيم کيفيت دستاوردها و خدمات گردشگري و شناسايي و جذب مشتريان علاقهمند به سفر، از مهمترين هدفهاي ايران براي شرکت در نمايشگاه گردشگري لهستان بود.
ب/120
انتهای پیام/