وي افزود: همچنين فرهنگسازي و آموزش مديران، کارکنان سازمانها و موسسات دولتي و خصوصي نسبت به استراتژيهاي نوين برندينگ مقصد گردشگري، مديريت صحيح برند شامل استراتژي ساخت، نگهداري و ارتقاي برند و مهمتر از آن برقراري مديريت يکپارچه برند و آموزش جوامع محلي براي همکاري و پذيرش گردشگران، بهکارگيري عوامل مختلف ساخت برندهاي موفق موجب شکلگيري يک رابطه همافزايي ميان ارزش برند گردشگري مقصد و ارزش برند شرکتهاي ارائهدهنده خدمات گردشگري فعال در مقاصد گردشگري از عواملي است که موجب نگهداري و ارتقاي برند مقاصد گردشگري ميشود.
/117
انتهای پیام/