برند موفق در مقاصد گردشگري نيازمند راهکارهاي علمي و عملي است

دبير سومين سمينار و جشنواره برند در گردشگري در گفت‌و‌گو با ميراث‌آريا(chtn) اظهار داشت: مهمترين عواملي که در ساخت برند موفق گردشگري در يک مقصد گردشگري موثر است و موجب نگهداري و ارتقاي آن برند مي‌شود؛ تبليغات، آموزش و آگاه‌سازي دست‌اندرکاران و شرکت‌هاي ارائه‌دهنده خدمات نسبت به اهميت برند آن مقصد است.

وي افزود: همچنين فرهنگ‌سازي و آموزش مديران، کارکنان سازمان‌ها و موسسات دولتي و خصوصي نسبت به استراتژي‌هاي نوين برندينگ مقصد گردشگري، مديريت صحيح برند شامل استراتژي‌ ساخت، نگهداري و ارتقاي برند و مهمتر از آن برقراري مديريت يکپارچه برند و آموزش جوامع محلي براي همکاري و پذيرش گردشگران، به‌کارگيري عوامل مختلف ساخت برندهاي موفق موجب شکل‌گيري يک رابطه هم‌افزايي ميان ارزش برند گردشگري مقصد و ارزش برند شرکت‌هاي ارائه‌دهنده خدمات گردشگري فعال در مقاصد گردشگري از عواملي است که موجب نگهداري و ارتقاي برند مقاصد گردشگري مي‌شود.
/117

انتهای پیام/

کد خبر 1391071848