«ابراهيم زاهدي» در ادامه با بيان اين که جشنواره امسال جشنواره خلاقيت در مهندسي برند است نه جشنواره معرفي بهترين محصولات و خدمات گردشگري، گفت: آنچه مورد نظر داوران قرار دارد، فعاليتهاي خلاقانه در فرايند ايجاد برند است و نه لزوما محصول و نتيجه نهايي اين فعاليت. براي مثال حتي يک شعار متفاوت و جذاب تبليغاتي براي محصولي که هنوز وارد بازار نشده است، ميتواند نامزد حضور در اين جشنواره باشد.
وي گفت: هماکنون کميته داوري کار انتخاب نامزدهاي اين جشنواره را آغاز کرده است و فعالان اين عرصه ميتوانند فعاليتهاي خود را که مصداق خلاقيت در مهندسي برند ميدانند نامزد حضور در جشنواره کنند و از اشخاص حقيقي و نهادهاي حقوقي هم دعوت به عمل ميآيد فعاليتهاي شاخص انجام شده در اين زمينه را معرفي کنند. همه فعاليتهاي مرتبط با حوزه مهندسي برند در گردشگري که از ابتداي سال 1389 تاکنون انجام شده باشد ميتواند نامزد حضور در جشنواره شود.
سومين جشنواره و سمينار برند گردشگري 24 و 25 آبانماه امسال (مصادف با 14 و 15 نوامبر 2012) در مرکز همايشهاي وزارت کشور برگزار خواهد شد.
علاقهمندان ميتوانند براي ثبتنام و کسب اطلاع از چگونگي برگزاري جشنواره و سمينار به نشاني http://www.tourismbrands.ir مراجعه کنند.
ب/120
انتهای پیام/