جشنواره‏ خلاقيت‏ها در برندسازي

دبير اجرايي سومين جشنواره و سمينار بين‏المللي برند در گردشگري با بيان اين مطلب افزود: در 7 بخش اين جشنواره، آن دسته از دست‏اندرکاران و عرضه‌کنندگان خدمات و محصولات گردشگري که خلاقانه‏ترين فعاليت‏ها و اقدامات را در عرصه ايجاد برند گردشگري داشته‏اند به عنوان الگوهاي موفق و مصاديقي از آموزه‏ها و روش‏هاي حرفه‏اي توليد و تثبيت برند گردشگري انتخاب و معرفي مي‏شوند.

«ابراهيم زاهدي» در ادامه با بيان اين که جشنواره امسال جشنواره خلاقيت در مهندسي برند است نه جشنواره معرفي بهترين محصولات و خدمات گردشگري، گفت: آنچه مورد نظر داوران قرار دارد، فعاليت‏هاي خلاقانه در فرايند ايجاد برند است و نه لزوما محصول و نتيجه نهايي اين فعاليت. براي مثال حتي يک شعار متفاوت و جذاب تبليغاتي براي محصولي که هنوز وارد بازار نشده است، مي‏تواند نامزد حضور در اين جشنواره باشد.

وي گفت: هم‌اکنون کميته داوري کار انتخاب نامزدهاي اين جشنواره را آغاز کرده است و فعالان اين عرصه مي‏توانند فعاليت‏هاي خود را که مصداق خلاقيت در مهندسي برند مي‏دانند نامزد حضور در جشنواره کنند و از اشخاص حقيقي و نهادهاي حقوقي هم دعوت به عمل مي‌آيد فعاليت‏هاي شاخص انجام شده در اين زمينه را معرفي کنند. همه فعاليت‏هاي مرتبط با حوزه مهندسي برند در گردشگري که از ابتداي سال 1389 تاکنون انجام شده باشد مي‏تواند نامزد حضور در جشنواره شود.

سومين جشنواره و سمينار برند گردشگري 24 و 25 آبان‏ماه امسال (مصادف با 14 و 15 نوامبر 2012) در مرکز همايش‏هاي وزارت کشور برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان مي‏توانند براي ثبت‏نام و کسب اطلاع از چگونگي برگزاري جشنواره و سمينار به نشاني http://www.tourismbrands.ir مراجعه کنند.
ب/120

انتهای پیام/

کد خبر 1391072450