وي افزود: احداث ساختمان جديد ايستگاه قائم شهر، احداث 10 دستگاه زيرگذر باکسي، نوسازي ناوگان و ساماندهي سکوهاي مسافري و برنامهريزي براي راهاندازي ست دوم ريل باس پل سفيد گرگان از نتايج اين سفر بود.
محمدي خاطرنشان کرد: راهآهن در شهرهاي شمالي به دليل آنکه اکثر مناطق حاشيه خط آهن در وضعيت مسکوني قرار دارد داراي شرايط خاص و ويژهاي است که نيازمند توجه مسوولان براي ساماندهي حريم خط آهن و تقاطعها است.
وي افزود: قائمشهر يکي از شهرهاي بزرگ و پرجمعيت مازندران بوده و با توجه به ميزان بالاي مسافران ريلي، ايستگاه فعلي ديگر پاسخگوي اين حجم از مسافران نيست بنابراين ساخت ساختمان جديد در فضايي بزرگتر که در شان مردم اين ديار باشد از مصوبات اين سفر بوده است.
مديرعامل راهآهن جمهوري اسلامي ايران گفت: برنامهريزي براي راهاندازي ست دوم قطار ريل باس پل سفيد گرگان، نوسازي ناوگان مسافري قطارهاي گرگان - تهران و ساري – مشهد، بازسازي ساختمان ايستگاههاي شيرگاه و پل سفيد، مساعدت راهآهن پيرامون واگذاري زمين براي ساخت مسجد جامع ورسک، ايجاد فضاي سبز در حريم راهآهن زيرآب با مشارکت شهرداري و با حفظ مالکيت راه آهن و مساعدت براي ايجاد جادههاي کنار گذر براي رفع مشکلات ترافيکي از ديگر نتايج تعاملات منطقهاي با مسوولان اين شهرها است.
/117
انتهای پیام/