«مرتضي شريفي» با بيان اينکه نظارتهاي دفتر امور مراکز و خدمات گردشگري به صورت پيوسته در طول سال انجام ميگيرد؛ گفت: پس از پايان هر دوره بازرسي، گزارشهاي واصله مورد ارزيابي قرار ميگيرند تا با رفع نواقص تاسيسات گردشگري آماده خدماترساني مطلوب به گردشگران در ايام پيک سفر نوروز و تابستان شوند.
وي با بيان اينکه در هر دوره از بازرسيهاي صورت گرفته مستندسازي از تاسيسات گردشگري انجام ميگيرد؛ گفت: بازرسين اعزامي با تهيه عکس و فيلم از نواقص تاسيسات گردشگري، پيگيري پيوسته در نظارتهاي آتي را در دستور کار قرار ميدهند.
اين مقام مسئول در پايان با اشاره به اينکه تاکنون بيش از 25 هزار بازرسي از ابتداي سال تا پايان شهريور ماه از تاسيسات گردشگري سراسر کشور انجام گرفته است؛ گفت: در تلاش هستيم با استمرار نظارتهاي عاليه و پيگيري پيوسته، سطح خدمات و رضايتمندي گردشگران را در همه طول سال محقق سازيم.
/120
انتهای پیام/