وي با بيان اينکه هتل پارس کرمان يکي از هتلهاي پنج ستاره است، افزود: همچنين هتلهاي چهار ستاره پارس در حال تبديل شدن به هتلهاي پنج ستاره هستند.
حمزهزاده خاطرنشان کرد: هتلهاي پارس داراي يک هزار و 333 اتاق و سوئيت، 2 هزار و 500 تخت و 900 نفر نيرو در سطوح مختلف هستند.
وي ارتقاي کيفيت خدمات را سياست اصلي هتلهاي پارس برشمرد و گفت: اين سياستگذاري شامل بازسازي هتلها، احداث بزرگترين لابي هتلهاي ايران در هتل پارس مشهد، استفاده از آيتي و فناوري اطلاعات، ارتقاي نرمافزار هتلها و راهاندازي باشگاه مسافران فداکار ميشود.
مديرعامل شرکت سرمايهگذاري گروه هتلهاي پارس تصريح کرد: تجهيز و بازسازي تجهيزات، ارتقاي کيفيت خدمات و آموزش منابع انساني به صورت کاربردي و حرفهاي در هتل پارس کرمان انجام ميشود.
حمزهزاده گفت: راهاندازي تورهاي گردشگري عمده با استفاده از پروازهاي چارتر روش برونرفت کرمان از بنبست هوايي است.
/117
انتهای پیام/