بررسي عملکرد آژانس‌هاي مسافرتي همدان پس از جشنواره زمستاني

«عليرضا ايزدي » در گفت‌و‌گو با ميراث‌آريا(chtn) دفاتر خدمات مسافرتي و گردشگري را کليد ورود گردشگر داخلي و خارجي به استان دانست و افزود: اين اقدام همزمان با آغاز برنامه‌هاي جشنواره زمستاني در دستور کار قرار گرفته است.

وي هدف از اين اقدام را ترغيب دفاتر خدمات مسافرتي براي تعريف بسته‌هاي تورهاي ورودي وجذب گردشگران اعلام کرد و گفت: اين بازديدهاي نظارتي از اواخر آبان‌ماه آغاز مي‌شود.

ايزدي با بيان اين‌که پس از پايان جشنواره زمستاني همدان دفاتر خدمات مسافرتي استان مورد ارزيابي قرار خواهد گرفت، اظهار داشت: دفاتري که در برگزاري تورهاي ورودي آمار بيشتري داشته باشند، از سوي اداره‌‌کل ميراث‌فرهنگي استان مورد تشويق و حمايت قرار خواهند گرفت.

مديرکل ميراث‌فرهنگي استان همدان با اشاره به ثبت کمتر از 10 دفتر خدمات مسافرتي و گردشگري در اين استان تا پايان سال 88 گفت: تعداد دفاتر خدمات مسافرتي استان از سال 88 تاکنون به 2 برابر افزايش پيدا کرده است.

وي گفت: اين افزايش آمار بايد بتواند زمينه‌هاي جذب گردشگر را در استان در فصول خاص همچون پاييز و زمستان با ارائه راهکارهاي متفاوت مهيا کند.
/117

انتهای پیام/

کد خبر 139108175