وي گفت: اقداماتي نظير ورود ناوگان جديد در بخش حمل و نقل مسافر نظير اتوبوسهاي VIP، فروش شش هزار و 181 بليط اينترنتي، برگزاري جلسات کارگروه ارتقاء سطح خدمات، ايجاد اتاق شيردهي نوزادان، ايجاد نمايندگي در پايانههاي مسافربري و نيز نظارت دقيق سعي در ارائه خدمات مفيد به مسافران داشته است.
مسوول روابط عمومي ادارهکل حمل و نقل و پايانههاي استان سمنان ابراز اميدواري کرد که در آينده شاهد کاهش چشمگير مشکلات و کاستيها در بخش جابهجايي و حمل و نقل مسافر در استان سمنان باشيم.
/117
انتهای پیام/