افزايش 100 درصدي فروش اينترنتي بليت اتوبوس در آذربايجان‌غربي

به گزارش ميراث‌آريا(chtn) به نقل از روابط‌عمومي اداره‌کل حمل و نقل و پايانه‌هاي استان آذربايجان‌غربي، «بهزاد برقي» رئيس اداره حمل و نقل مسافر اداره‌کل حمل و نقل و پايانه‌هاي آذربايجان غربي گفت: اين اداره‌کل با همکاري انجمن صنفي استان در هشت ماه سال 91 اقدام به جابه‌جايي 3 هزار و 300 نفر مسافر از طريق فروش اينترنتي بليت کرده است.

وي فروش اينترنتي بليت را يکي از روش‌هاي نوين در ارائه خدمات مطلوب در بخش حمل و نقل مسافر دانست و اظهار داشت: با استفاده از آن مسافران مي‌توانند بدون نياز به حضور در پايانه‌ها و صرف وقت و هزينه‌هاي اضافي از طريق اينترنت اقدام به انتخاب شرکت مسافربري دلخواه، ساعت حرکت، صندلي و در نهايت اقدام به خريد بليت کنند.

برقي تصريح کرد: کنترل و نظارت محسوس و نامحسوس بر فعاليت شرکت‌‌ها و رانندگان و نحوه سرويس‌دهي به مسافران به منظور ارائه خدمات مناسب، در نظر گرفتن ابزارهايي نظير فرم‌هاي نظرسنجي براي برقراري ارتباط با مسافران، دريافت نظرات و مشکلات احتمالي استفاده‌کنندگان از وسايل ‌نقليه عمومي به صورت شبانه‌روزي و از طريق سامانه پيام کوتاه از ديگر اقداماتي است که مي‌تواند حمل ونقل را براي ارائه خدمات مطلوب‌تر ياري کند.
الف/117

انتهای پیام/

کد خبر 1391091215