وي فروش اينترنتي بليت را يکي از روشهاي نوين در ارائه خدمات مطلوب در بخش حمل و نقل مسافر دانست و اظهار داشت: با استفاده از آن مسافران ميتوانند بدون نياز به حضور در پايانهها و صرف وقت و هزينههاي اضافي از طريق اينترنت اقدام به انتخاب شرکت مسافربري دلخواه، ساعت حرکت، صندلي و در نهايت اقدام به خريد بليت کنند.
برقي تصريح کرد: کنترل و نظارت محسوس و نامحسوس بر فعاليت شرکتها و رانندگان و نحوه سرويسدهي به مسافران به منظور ارائه خدمات مناسب، در نظر گرفتن ابزارهايي نظير فرمهاي نظرسنجي براي برقراري ارتباط با مسافران، دريافت نظرات و مشکلات احتمالي استفادهکنندگان از وسايل نقليه عمومي به صورت شبانهروزي و از طريق سامانه پيام کوتاه از ديگر اقداماتي است که ميتواند حمل ونقل را براي ارائه خدمات مطلوبتر ياري کند.
الف/117
انتهای پیام/