اجراي طرح نظارت بر سطح خدمات دربخش حمل ونقل جاده اي مسافر

به گزارش ميراث آريا(CHTN)، به نقل از روابط‌ عمومي اداره ‌کل حمل و نقل و پايانه‌هاي استان هرمزگان، دراين طرح با انجام بازديدهاي ميداني تمام موارد از جمله وضعيت شرکت، عملکرد ناوگان فعال، رانندگان و همچنين بررسي وضعيت و امکانات مکان فعاليت شرکت‌هاي حمل ونقل از طريق چک ليست‏هاي مربوطه مورد بازديد وکنترل قرار گرفته و تمام نواقص مشاهده شده با قيد مهلت رفع، به شرکت اعلام مي شود.

تاکنون در طي اجراي طرح مذکور و با توجه به پيگيري‏هاي بعمل آمده، سطح خدمات دهي دراين بخش افزايش يافته و مواردي ازجمله توسعه امکانات نرم افزاري و سهولت دسترسي مسافرين تهيه بليت از طريق خريد اينترنتي، نوسازي ناوگان و بکارگيري اتوبوس‏هاي ويژه و vip وهمچنين تجهيز پايانه هاي عمومي واختصاصي به امکانات مورد نياز مسافرين فراهم شده است.

لازم بذکر است پل ارتباطي سامانه پيام کوتاه3000143 آماده پذيرش نظرات و پيشنهادات مسافران است و موارد اشاره شده از سوي مسافران براي افزايش سطح خدمات دربخش حمل ونقل مورد نظر قرارمي‌گيرد.
/120/الف

انتهای پیام/

کد خبر 1391100726