«جمشيد حمزهزاده» با اعلام اين خبر اضافه کرد: يکي از ابزارهاي بسيار مهم در ارزيابي هتلها عليالخصوص هتلهاي زنجيرهاي امکان کنترل عملکرد و فعاليتها توسط مديران ارشد در لحظه است تا نسبت به ارائه خدمات مناسب و مطلوب به ميهمانان اطمينان حاصل کنند.
وي افزود: بر اين اساس طبق برنامهريزيهاي صورت گرفته و با بهرهبرداري از بسترهاي سختافزاري و نرمافزاري مطمئن، هر شش هتل از مجموعه هتلهاي پارس کاملا با دفتر مرکزي متصل شده و امکان گزارشگيري و رديابي اقدامات انجام شده در هتلها فراهم شده است.
اين استاد دانشگاه يادآور شد: با توجه به ارائه خدمات نوين و گسترده در هتلهاي پارس نظير باشگاه گردشگران پارس و به منظور ارتقاي سطح مهماننوازي در اين گروه هتلي، بهرهبرداري از ابزارهايي که امکان ارتباط دقيق را فراهم نمايد بسيار ضروري مينمود که اين مهم با تلاش شبانهروزي همکاران فراهم شد.
الف/120
انتهای پیام/