وي افزود: از طرفي ديگر نيز در اين سال، نماد بانک در فرابورس هم بازگشايي شد و فعاليتهاي بانک در بازار سرمايه نيز بدين شکل به روال عادي خود وارد شد که اين موارد، همگي جاي شکر دارد.
«سالار» تاکيد کرد: گشايش هر شعبه، فصل جديدي در خدماترساني به مشتريان و مراجعان بانک است و از اين بابت است که شروع فعاليت شعبه سعادتآباد را به عنوان يک اتفاق مبارک و مثبت، شادباش ميگوييم.
مدير عامل بانک گردشگري افزود: هدف ما اين است که در بانک گردشگري، مراجعان به شعب را با استفاده از خدمات مناسب و رفتار و برخورد خوب کارکنان ، تبديل به مشتري بانک کنيم و از اين رو است که انتظار داريم همه شعب ما از اين بابت الگو و سرآمد باشند که با شناختي که از همکاران وجود دارد و سابقهاي که از شعب فعال به ثبت رسيده، تحقق اين انتظار را دور از دسترس نميدانم.
در ادامه «ابراهيم صادقي»، معاون امور اعتباري بانک گردشگري، نيز اظهار داشت: بانک گردشگري به عنوان يک برنامه مهم، مد نظر دارد که نظامنامه اعتباري خود را مورد تجديد نظر قرار دهد و از پيچيدگيهاي اعطاي اعتبارات و رفتارهاي سليقهاي که گاه در اين راستا صورت ميگيرد، تا حد ممکن بکاهد.
وي اظهار داشت: مصمم هستيم که با گسترش شعب و کسب و کارهاي مالي و بانکي، تداوم فعاليت و بقاي خود را در بازار رقابتي تضمين کنيم و با جذب منابع پايدار، ريسک فعاليتهاي خود را مديريت کنيم.
«صادقي» تاکيد کرد: يکي ديگر از برنامههاي ما اين است که حساسيت شعب را نسبت به فعاليتهاي اقتصادي و عملکرد مالي بالا ببريم و مسووليتها و سطوح ارکان اعتباري را به خود شعب ارجاع دهيم تا از اين طريق، موجبات ارتقاي چشمگير بهرهوري و بهبود عملکرد شعب را فراهم کنيم.
/120/الف/
انتهای پیام/