وي نمايشگاههاي گردشگري را داراي دو گروه مخاطب عام و تخصصي خواند و افزود: نمايشگاههاي گردشگري بايد براي مخاطبين عام خود موجب افزايش شناخت و سطح دانش و براي مخاطبين تخصصي خود محفلي براي انعقاد تفاهم نامهها، قراردادها و توسعه همکاريهاي حرفهاي باشد.
معاون گردشگري کشور با تاکيد بر لزوم ارائه فناوري هاي نوين و تکنولوژي در نمايشگاه هاي تخصصي اظهار داشت: نمايشگاه هاي گردشگري علاوه بر معرفي مسيرها و مقاصد گردشگري بايد محلي براي عرضه فناوريها و تکنولوژيهاي نوين دنيا در زمينه کاهش هزينهها، رعايت استانداردها، مصرف بهينه انرژي، جلوگيري از آسيب به محيط زيست در مراکز اقامتي و گردشگري باشد.
وي همچنين در رابطه با معرفي مسيرهاي گردشگري در نمايشگاه ها بيان کرد: نمايشگاه هاي گردشگري بايد مسيرهاي مختلف گردشگري به خصوص مسير مناطق ناشناخته و يا کمتر شناخته شده را به مخاطبين معرفي کنند و محلي براي بازاريابي و نيازسنجي مراجعان و بازديدکنندگان باشند.
به گفته «جهانيان»، امروزه گردشگران داراي ذوق، علاقه و درخواستهاي مختلف هستند و نمايشگاهها بايد پاسخگوي تمام ديدگاهها باشند و اهداف گردشگري مورد نياز آنها را معرفي کنند.
/120/الف
انتهای پیام/