لزوم معرفي فناوري‏هاي نوين گردشگري دنيا در نمايشگاه‌هاي داخلي اين صنعت

«منوچهر جهانيان» در حاشيه ششمين نمايشگاه بين المللي گردشگري در کيش با بيان اين مطلب به خبرنگار اعزامي ميراث آريا (chtn) به کيش ، افزود : نمايشگاه‏ها محلي براي عرضه محصولات و مقاصد گردشگري و نياز سنجي براي توسعه زيرساخت‏هاي گردشگري است.

وي نمايشگاه‏‏هاي گردشگري را داراي دو گروه مخاطب عام و تخصصي خواند و افزود: نمايشگاه‏هاي گردشگري بايد براي مخاطبين عام خود موجب افزايش شناخت و سطح دانش و براي مخاطبين تخصصي خود محفلي براي انعقاد تفاهم نامه‌ها، قراردادها و توسعه همکاري‏هاي حرفه‏اي باشد.

معاون گردشگري کشور با تاکيد بر لزوم ارائه فناوري هاي نوين و تکنولوژي در نمايشگاه هاي تخصصي اظهار داشت: نمايشگاه هاي گردشگري علاوه بر معرفي مسيرها و مقاصد گردشگري بايد محلي براي عرضه فناوري‏ها و تکنولوژي‏هاي نوين دنيا در زمينه کاهش هزينه‏ها‏، رعايت استانداردها، مصرف بهينه انرژي، جلوگيري از آسيب به محيط زيست در مراکز اقامتي و گردشگري باشد.

وي همچنين در رابطه با معرفي مسيرهاي گردشگري در نمايشگاه ها بيان کرد: نمايشگاه هاي گردشگري بايد مسيرهاي مختلف گردشگري به خصوص مسير مناطق ناشناخته و يا کمتر شناخته شده را به مخاطبين معرفي کنند و محلي براي بازاريابي و نيازسنجي مراجعان و بازديدکنندگان باشند.

به گفته «جهانيان»، امروزه گردشگران داراي ذوق، علاقه و درخواست‏هاي مختلف هستند و نمايشگاه‏ها بايد پاسخگوي تمام ديدگاه‏ها باشند و اهداف گردشگري مورد نياز آنها را معرفي کنند.
/120/الف

انتهای پیام/

کد خبر 139110273