وي افزود: در نوروز 92 تيمهاي منسجم و تخصصي مکلف به نظارت و رسيدگي به شکايات در سطح استان بودهاند و آمار و گزارشات حاکي از آن است که هر ساله نسبت به سنوات گذشته شاهد کيفيت در ارائه خدمات هستيم.
فرخي با بيان اينکه نظارت بر کيفيت خدمات صدور پروانه تاسيسات گردشگري در حوزه وظايف حراست ستاد بوده، خاطرنشان کرد: ستاد تسهيلات زائران خراسانرضوي در مشهد و ديگر شهرستانها به طور مداوم و مستمر بر عملکرد معاونتهاي ذيربط ستاد تسهيلات زائران استان نظارت ميکند.
وي ادامه داد: خدمات حوزه صدور پروانه و تاسيسات و همچنين رسيدگي به شکايات نيز در زمره فعاليتهاي اداره حراست ميراث فرهنگي استان است.
رئيس حراست اداره کل ميراث فرهنگي، صنايعدستي و گردشگري خراسانرضوي يادآور شد: در حال حاضر به دنبال راهاندازي تلفن گوياي حراست ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري خراسانرضوي هستيم.
فرخي گفت: راهاندازي تلفن گوياي حراست مژدهاي براي همشهريان و هماستانيها بوده و به اين وسيله شکايات به طور مستقيم رسيدگي ميشود.
/117
انتهای پیام/