رئيس ستاد هماهنگي خدمات سفر خراسان رضوي در بازديد از ستاد خدمات سفر زائران مشهد از نحوه خدمات رساني به زائران امام هشتم (ع) و مسافران نوروزي در مشهد مقدس اظهار رضايت كرد و گفت :خدمت رساني به مسافران نوروزي در مشهد رضايت بخش است .

به گزارش واحد خبر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، عليرضا رشيدیان پيش از ظهر امروز با حضور در ستاد خدمات سفر مشهد به همراه 12 معاون استانی ستاد هماهنگی خدمات سفر ضمن بازديد از بخش هاي مختلف اين ستاد از نزديك در جريان نحوه ارائه خدمات به زائران و مسافران نوروزي قرار گرفت .

استاندار خراسان رضوي در اين ديدار با اشاره به خدمات صورت گرفته در اين ستاد با قدرداني از تلاش تمامي دستگاهها در ارائه خدمات به زائران امام هشتم (ع) ومسافران نوروزي گفت : گزارشهاي رسيده حاكي از رضايت بخش بودن خدمات ارائه شده به مسافران نوروزي در استان خراسان رضوي است .

رشيديان گفت: پائين بودن ميزان شكايات نشان دهنده اين است كه خدمات صورت گرفته به مسافران نوروزي در استان خراسان رضوي رضايت بخش است و اين تلاشها نشان دهنده برخورداري اعضاي ستاد هماهنگي خدمات سفر از يك روحيه جهادي است .
 
همچنین عضو ستاد هماهنگی خدمات سفر خراسان رضوي از انجام يك هزار و 280 بازديد از تاسيسات گردشگري در اين استان از ابتداي فرارسيدن تعطيلات نوروز تا پایان 5 فروردین ماه خبر داد .

سيد جواد موسوي با اشاره به فعالیت 30 بازرس در استان خراسان رضوی، گفت: در بازديد بازرس ها 130 اخطار ، 47 تذكر و 20 مورد تشويقي براي تاسيسات گردشگري در نقاط مختلف استان صادر و 49 واحد تاسيسات گردشگري در استان  پلمب شد .

وي از مسافران نوروزي خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف و برخورد با مشكل ، مراتب را به سامانه 30006110 پيامك و يا از طريق شماره تلفن 7283001 و تلفن گويا 7045 اطلاع دهند .
 

\n
\n

انتهای پیام/

کد خبر 1393010716