تخلفات هتلداران، به صورت تلفنی در طول ایام نوروز از سوی جامعه هتلداران ایران بررسی می شود.
به گزارش واحد خبر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر،جمشید حمزه زاده، رئیس جامعه هتلداران کشور گفت: شماره تلفن  2847  به صورت شبانه روزی در ایام نوروز به هرگونه تخلف و شکایت در رابطه با هتلداران رسیدگی می کند.
جمشید حمزه زاده با اشاره به  پورتال جامعه هتلداران  بیان کرد:یکی از راه های بررسی شکایات مسافران نوروزی از طریق پورتال جامعه هتلداران است، ستاد نوروزی جامعه هتلداران نیز در ایام تعطیلات  نوروز فعال است و مسافرانی که دسترسی به اینترنت دارند ،می توانند در صورت بروز هرگونه مشکل ،شکایات خود را از طریق پورتال این جامعه به آدرسwww.hoteldaran.com ارسال کنند.
حمزه زاده در رابطه با سایر خدمات پورتال جامعه هتلداران گفت: معرفی و ارائه اطلاعات مراکز اقامتی، جاذبه ها، صنایع دستی، میراث فرهنگی و مسیرهای گردشگری تمام کشور به تفکیک استان در این پورتال برای استفاده هموطنان در تمام ایام قرار گرفته است.
وی همچنین در رابطه با نحوه نظارت بر قیمت ها و خدمات جامعه هتلداران بر عملکرد اعضای این جامعه بیان کرد: قیمت هتل ها همان قیمت سال گذشته است و افزایش نیافته بر همین اساس، نظارت جامعه هتلداران در مرکز از طریق دفتر مرکزی جامعه هتلداران ودر  استان ها از طریق اتحادیه های هتلداران انجام می شود.
\n

انتهای پیام/

کد خبر 139301084