رئیس جامعه هتلداران ایران از کاهش قابل توجه نارضایتی های مردم از هتل ها در نوروز93 خبر داد.
به گزارش واحد خبر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، جمشید حمزه زاده، با اعلام این خبر گفت: با توجه به بازرسی های انجام شده در قبل و بعد از تعطیلات نوروزی امسال شاهد وصول کمترین میزان نارضایتی از خدمات هتل ها هستیم.
وی در رابطه با علت این امر نیز بیان کرد: به نظر میرسد ارتقاء کیفیت خدمات، آموزش مداوم کارکنان در برخورد با مهمانان در طول سال و نظارت بر عملکرد هتل ها، موجب کاهش نارضایتی ها شده باشد.
حمزه زاده تاکید کرد: البته نوروز و سفرهای نوروزی، اوج سفرهای کشور است و طبیعتا بروز مشکل امری اجتناب ناپذیر است با این وجود تمام شکایات و نارضایتی های مسافران نوروزی رسیدگی و پیگیری خواهد شد.
انتهای پیام/