به گزارش واحد خبر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر ، محمد رنگرز ،مدیر سامانه 09669 با بیان این مطلب گفت: بر اساس اطلاعات ثبت شده در سامانه 09669، کسب اطلاع از وضعیت راه ها با 6 هزار و 947مورد همچنان در صدر موضوعات ثبت شده در این سامانه قرار دارد.
رنگرز گفت:همچنین اطلاع رسانی در رابطه با امدادخودرو با 3هزار و 224مورد، وضعیت جوی و آب و هوا با 2هزارو 523مورد، جاذبه های گردشگری با هزار و 970مورد، اماکن اقامتی با هزار و 147مورد، اماکن پذیرایی با 87مورد و دفاتر خدمات مسافرتی 61 مورد بوده است.
در مدت زمان مذکور 186 مورد انتقاد و 19پیشنهاد در این سامانه به ثبت رسیده که در رابطه با دفاتر خدمات مسافرتی، هتل ها، هتل آپارتمان ها و مهمان پذیرها، جاذبه های گردشگری و موارد دیگر بوده است.
سامانه ملی 09669 از تمام استان های کشور بدون گرفتن کد قابل ارتباط است و در طول ایام نوروز 24 پرسنل در 2 شیفیت روز و 4 نفر برای شیفت شب به طور شبانه روزی پاسخگوی نیازهای مسافران نوروزی بودند.
همچنین در طول مدت زمان مذکور مقامات مسئول مختلف از جمله مسعود سلطانی فر، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، مرتضی رحمانی موحد، رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر و معاون گردشگری کشور، احمد مسجد جامعی، رئیس شورای شهر تهران و ابوالقاسم ایرجی، مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی از این سامانه بازدید به عمل آورده و کارکنان آن را مورد قدردانی قرار دادند.
انتهای پیام/