مدير كل ميراثفرهنگي، صنايعدستي و گردشگري استان سمنان گفت: در ايام نوروز امسال تنها يك مورد شكايت از مراكز اقامتي اين استان ارائه شد.
به گزارش روابط عمومي اداره کل ميراث فرهنگي، صنايعدستي و گردشگری استان سمنان، «محمدحسين بحرالعلومي»
اظهار داشت: در ايام نوروز امسال هيچ گونه شكايتي از دفاتر خدمات مسافرتي و تورها و مراكز پذيرايي استان سمنان از سوي مسافران و گردشگران نوروزي ارائه نشد.
دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی استان سمنان گفت: تنها مورد شكايت، در رابطه با يكي از مهمانسراهاي استان واصل و اين موضوع از سوي كارشناسان اين اداره بررسي و رفع مشكل شد.
وي گفت: اين امر نشانگر افزايش ميزان رضايتمندي مسافران نوروزي از نحوه ارائه خدمات در مراكز ارائه گردشگري استان سمنان و افزايش سطح ارائه خدمات به گردشگران و مسافران در اين استان است.
وي با اشاره به انجام 654 مورد بازديد نظارتي از مراكز ارائه خدمات گردشگري استان سمنان در ايام نوروز امسال، اظهار داشت: بر اين اساس، 131 مورد بازديد نظارتي از مراكز اقامتي، 186 مورد از رستوران ها و مراكز پذيرايي، 67 مورد بازديد از دفاتر خدمات مسافرتي و 270 مورد بازديد نيز از مراكز اقامتي موقت شامل كمپ ها، منازل استيجاري و ... انجام شد.
بحرالعلومي گفت: بر اساس اين بازديدها، هفت فقره تشويق و 17 فقره تذكر به مراكز اقامتي و پذيرايي ارائه شد.
مدير كل ميراثفرهنگي، صنايعدستي و گردشگري استان سمنان با اشاره به ارائه هشت فقره اخطار كتبي به اين واحدها،گفت: يك مركز پذيرايي در استان سمنان نيز به دليل تخلف، تعليق شد.
21 مركز اقامتي شامل(هتل، مهمانسرا و مهمانپذير) با ظرفيت يك هزار و 100 تخت، 35 واحد رستوران بين راهي و 20 دفتر خدمات مسافرتي و جهانگردي در استان سمنان فعاليت دارند.
انتهای پیام/