به گزارش اداره کل میراث فرهنگی استان گیلان حمید رضا آذرپور کنترل دقیق و مستمر واحدهای اقامتی و پذیرایی ،دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان را از جمله مهمترین برنامه های این معاونت برشمرد و اظهار داشت: تاثیر مطلوب این خدمات در سطح رضایت مندی گردشگران مشهود است.
وی افزود: نظارت بر کیفیت و کمیت خدمات ارائه شده و نرخ اغذیه و اشربه ، رعایت بهداشت وارائه خدمات مطلوب به مسافران ، رعایت ضوابط مندرج در آئین نامه نظارت بر تاسیس و فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در تاسیسات گردشگری توسط کارشناسان نظارت بر خدمات گردشگری استان انجام می شود.
حمیدرضا آذرپور ادامه داد:بازدید های نظارتی ازتاسیسات گردشگری استان گیلان در 3 محور اصلی گردشگری(رشت به آستارا-چابکسر-رودبار)و محورهای فرعی گردشگری انجام شد.
این مقام مسئول در اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان در خاتمه خاطرنشان کرد:این بازدیدها و بررسی های به عمل آمده منجر به صدور 181 مورد تذکر کتبی و 79 مورد اخطار کتبی به واحدهای یاد شده گردید که در این راستا نواقص و مشکلات موجود مورد بررسی قرار گرفته وپیگیری های لازم به منظور تسریع در رفع این مشکلات در دستور کار قرار گرفت.
انتهای پیام/