انجام بیش از 2500 بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری گیلان در سال گذشته

سرپرست معاونت گردشگری گیلان از انجام 2899 بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری در سال 1392 خبر داد.

به گزارش اداره کل میراث فرهنگی استان گیلان حمید رضا آذرپور کنترل دقیق و مستمر واحدهای اقامتی و پذیرایی ،دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان را از جمله مهمترین برنامه های این معاونت برشمرد و اظهار داشت: تاثیر مطلوب این خدمات در سطح رضایت مندی گردشگران مشهود است.

وی افزود: نظارت بر کیفیت و کمیت خدمات ارائه شده و نرخ اغذیه و اشربه ، رعایت بهداشت وارائه خدمات مطلوب به مسافران ، رعایت ضوابط مندرج در آئین نامه نظارت بر تاسیس و فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در تاسیسات گردشگری توسط کارشناسان نظارت بر خدمات گردشگری استان انجام می شود.

حمیدرضا آذرپور ادامه داد:بازدید های نظارتی ازتاسیسات گردشگری استان گیلان در 3 محور اصلی گردشگری(رشت به آستارا-چابکسر-رودبار)و محورهای فرعی گردشگری انجام شد.

این مقام مسئول در اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان در خاتمه خاطرنشان کرد:این بازدیدها و بررسی های به عمل آمده منجر به صدور 181 مورد تذکر کتبی و 79 مورد اخطار کتبی به واحدهای یاد شده گردید که در این راستا نواقص و مشکلات موجود مورد بررسی قرار گرفته وپیگیری های لازم به منظور تسریع در رفع این مشکلات در دستور کار قرار گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر 139302167