به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه، در این نشست که به میزبانی معاونت عمرانی استانداری کرمانشاه برگزار شد، علی فعله گری مدیرکل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه به عنوان دبیر ستاد خدمات سفر استان، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری جلسات ستاد به صورت منظم انجام شده است و با اقداماتی همچون برگزاری مانورهای مشترک با سایر دستگاه ها، آماده سازی موزه ها و اماکن تاریخی، به کارگیری 100 نفر راهنمای گردشگری، ایجاد سامانه رایانه برای تورهای گردشگری، تهیه و توزیع بروشورهای متعدد، معرفی 10 منطقه گردشگری کمتر شناخته شده استان، چاپ بنرهای تبلیغاتی متعدد، برپایی غرفه های صنایع دستی در همه شهرستان ها، برپایی سیاه چادرهای عشایری و برگزاری تورهای رایگان کرمانشاه گردی و غیره سعی در افزایش حضور گردشگران در استان داشته است.
وی ارائه نرم افزار کرمانشاه شناسی در پنج نقطه شهر کرمانشاه به صورت ارسال بلوتوث، ارسال اخبار برای سایت های خبری و رسانه ها و استقرار کارشناسان به منظور راهنمایی گردشگران را از ادیگر اقدامات صورت گرفته توسط ستاد خدمات سفر استان در پنج ماهه نخست سال جاری عنوان کرد.
فعله گری همچنین در این جلسه اقدامات سایر دستگاههای اجرایی عضو ستاد هماهنگی خدمات سفر استان از جمله نیروی انتظامی، جمعیت حلال احمر، تعزیرات حکومتی، شهرداری ها، آموزش و پرورش، راه و شهرسازی، هواشناسی، دامپزشکی، صدا وسیما، دانشگاه علوم پزشکی و ... را به صورت مختصر برای مشاور ارشد معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور کشور تشریح کرد.
وی ضمن تقدیر از عملکرد این دستگاه ها ابراز امیدواری کرد با انجام اقدامات بیشتر و بهتر بتوان شرایط سفر به استان کرمانشاه هرچه بیشتر تسهیل شود.
انتهای پیام/