رسیدگی ﺑﻪ شکایات ﮔﺮدﺷﮕﺮان را در دستور کار قرار داده‌ایم

اﯾﺠﺎد ﻧﻈﺎم ﭘﺎﺳﺨﮕﻮﯾﯽ ﻣﻨﺎﺳﺐ و رﺳﯿﺪﮔﯽ ﺑﻪ ﺷﮑﺎﯾﺎت ﮔﺮدﺷﮕﺮان و ﻣﺴﺎﻓﺮان، ﭘﺎﺳﺨﮕﻮﺋﯽ و رﺳﯿﺪﮔﯽ ﺑﻪ ﭘﯿﺸﻨﻬﺎدات و ﺷﮑﺎﯾﺎت واﺻﻠﻪ از ﻣﺴﺎﻓﺮان ﺗﺎ ﺣﺼﻮل ﻧﺘﯿﺠﻪ را در دستور کار قرار داده ایم.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان چهارمحال و بختیاری؛فریبرز قائدامینی سرپرست دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد و امور حقوقی استان با بیان اﯾﻨﮑﻪ اﯾﻦ ﮐﻤﯿﺘﻪ ﺑﺎﯾﺪ ارزﯾﺎﺑﯽ ﻋﻤﻠﮑﺮد دﺳﺘﮕﺎﻫﻬﺎي ﻋﻀﻮ ﺳﺘﺎد اﺟﺮاﯾﯽ ﺧﺪﻣﺎت ﺳﻔﺮ اﺳﺘﺎن را در راﺳﺘﺎي اﻧﺠﺎم اﻣﻮر ﻣﺤﻮﻟﻪ ﻧﯿﺰ ﻣﺪ ﻧﻈﺮ داﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﺪ گفت : در ﻫﻤﯿﻦ ﺧﺼﻮص ﻧﮑﺎتی از قبیل اﺧﺘﺼﺎص ﺷﻤﺎره ﺗﻠﻔﻦﻫﺎﺋﯽ ﺟﻬﺖ درﯾﺎﻓﺖ ﺷﮑﺎﯾﺎت ﻣﺴﺎﻓﺮان ثابت، گویا و پیامکی از قبیل 111 و غیره، اﻃﻼع رﺳﺎﻧﯽ ﺷﻤﺎره 09669 ﺑﻪ ﻋﻨﻮان ﻣﺮﺟﻊ ﺗﻤﺎس ﺷﮑﺎﯾﺎت ﻣﺴﺎﻓﺮان، اﺧﺘﺼﺎص ﮐﯿﻮﺳﮏ و ﯾﺎ ﭼﺎدرﻫﺎﺋﯽ ﺟﻬﺖ ﻣﺮاﺟﻌﻪ ﻣﺴﺎﻓﺮﯾﻦ ﺑﻪ ﻣﻨﻈﻮر اﻋﻼم ﺷﮑﺎﯾﺎت اﺣﺘﻤﺎﻟﯽ، ﻫﻤﺎﻫﻨﮕﯽ ﺑﻪ ﻣﻨﻈﻮر رﺳﯿﺪﮔﯽ ﺣﻘﻮﻗﯽ و ﺑﺮرﺳﯽ ﺷﮑﺎﯾﺎت واﺻﻠﻪ در اﺳﺮع وﻗﺖ و آﻣﺎدﮔﯽ در ﺧﺼﻮص اﻋﺰام 20 ﺑﺎزرس ﺟﻬﺖ رﺳﯿﺪﮔﯽ ﺑﻪ ﺷﮑﺎﯾﺎت ﻣﺴﺎﻓﺮﯾﻦ و انجام نظر سنجی در واحدهای اقامتی، کانون های گردشگری بازار و ...انجام می شود.

بهمن عسگری سوادجانی دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر و مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تمهیدات وسیعی از طریق کمیته های نه گانه برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی و افزایش رضایتمندی گردشگران تدارک دیده شده گفت : انتظار می رود به رغم مقارن بودن ایام نوروز با دهه فاطمیه کمیته ها برنامه های اجرایی ویژه ای را در نظر بگیرند.

انتهای پیام/

کد خبر 1393110413