دوره های آموزشی مدیریت ارتباط و رفتار با مشتری در استان البرز برگزار شد

دوره های آموزشی مدیریت ارتباط و رفتار با مشتری ویژه شاغلان دستگا ههای اقامتی و پذیرایی استان در راستای اجرای طرح توانمندسازی نیروی انسانی شاغل در بخش دولتی و خصوصی گردشگری برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستـی و گردشگری اسـتان البرز؛ احمد ترکاشوند معاون گردشگری این اداره کل از برگزاری دوره آموزشی مدیریت ارتباط و رفتار با مشتری(CRM) ویژه شاغلین تأسیسات اقامتی و پذیرایی استان در راستای اجرای طرح توانمندسازی نیروهای انسانی شاغل در بخش دولتی و خصوصی گردشگری خبر داد و افزود: این دوره آموزشی با هدف ارتقاء سطح کیفیت فعالیت نیروی انسانی شاغل در تأسیسات اقامتی و پذیرایی استان به مدت 16 ساعت در روزهای 13  و 14 اسفند ماه در محل موسسه آموزش گردشگری اورانوس نصیری برگزارشد. 
وی با اشاره به سرفصل های آموزشی این دوره گفت:این دوره آموزشی با هدف آموزش در زمینه عوامل جذب مشتریان و جلب اعتماد آنان، فروش و خدمات فروش به مشتریان در گردشگری، آشنایی با مدیریت کیفیت خدمات مشتری درگردشگری، آشنایی با انتظارات مشتریان در گردشگری، مدیریت مهمان نوازی و توجه به مشتری در گردشگری و نیز نظارت بر سطح رضایت مشتری و چگونگی جلب رضایت در صنعت گردشگری برگزار شد.
\n

انتهای پیام/

کد خبر 1393121643