در اطلاعیع شماره 12 ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر از هموطنان درخواست شده هرگونه تخلف و گرانفروشی را به مراجع ذیربط گزارش کنند.
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر با صدور اطلاعیه ای بر اعمال حداکثر مجازات برای تخلف و گرانفروشی خدمات گردشگری تاکید کرد و از هموطنان عزیز درخواست کرد با مشاهده هرگونه تخلف و گرانفروشی آنرا به مراجع ذیربط گزارش کنند:
ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر اعلام داشت که با هرگونه تخلف احتمالی و گرانفروشی خدمات و افزایش قیمت ها در واحدهای مرتبط با صنعت گردشگری مطابق با حداکثر مجازاتهای پیشبینیشده رفتار خواهد شد، در همین راستا مسافران و گردشگران عزیز می توانند شکایات و انتقادات خود، در خصوص نحوه عملکرد تاسیسات و موسسات گردشگری را از طریق سامانه 09629 ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر و یا تلفن 124 سازمان تعزیرات حکومتی در تمامی استانها به اطلاع مسئولین برسانند تا رسیدگی لازم صورت پذیرد. همچنین کلیه مراکز و تاسیسات گردشگری موظف به نصب نرخنامه مصوب ممهور به مهر مرجع ذیربط در محل رویت عموم مسافران و گردشگران می باشند.ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر تاکید دارد هموطنان عزیز صرفاً از دفاتر خدمات مسافرت هوایی مجاز و معتبر که از سازمان هواپیمایی کشور مجوز دارند بلیط خود را خریداری نموده و با مراجعه به سایت سازمان به آدرس http://www.cao.ir/ می توانند لیست دفاتر مجاز را مشاهده و در صورت مشاهده هرگونه گرانفروشی، فروش بلیت چارتری تک بدون تور و سایر تخلفات آنرا به اطلاع سازمان هواپیمایی کشوری رسانده تا برخود لازم با متخلفین صورت پذیرد.
\n
انتهای پیام/