به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان همدان محمد ناصر نیکبخت در این بازدید ضمن مهم خواندن فعالیتهای ستاد خدمات سفر استان گفت: خدمترسانی مناسب و افزایش رضایتمندی گردشگران ورودی به استان همدان از مهمترین اهداف ستاد است که همکاری و همراهی تمامی کمیته ها و اعضا ی ستاد را میطلبید .
وی افزود : ستاد اجرایی خدمات سفر استان ، به شایستگی برای پذیرایی از گردشگران در نوروز 1394 اقدام به ارایه خدمات کردند .
در این دیدار که با حضور مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان و اعضای ستاد هماهنگی خدمات سفر صورت گرفت استاندار از روند همکاری دستگاه های خدمات رسان در ستاد هماهنگی خدمات سفر به مسافران نوروزی ابراز رضایت کرد و گفت : هماهنگی برای ارایه خدمات به مسافران در ستاد اجرایی سفر در سال 1394 به شایستگی برقرار بود .
وی تاکید کرد از آنجا که گردشگری یکی از محورهای اصلی توسعه در همدان است برنامه ریزان در این حوزه به دنبال ارایه راهکارهای متمایز در راستای جذب گردشگربه استان بوده و هستند و چه بسا میزبانی از گردشگران نوروزی ممارستی برای آمادگی استان در راستای ارایه خدمات بهتر به گردشگران تابستانی در همدان خواهد بود .
نیکبخت همچنین پیشنهاد کرد در روزهای باقی مانده از تعطیلات نوروز در مبادی ورودی یک ستاد هدایت کننده برای مسافران فعال شود تا بتوانیم با ارایه اطلاعات جامع در همان بدو ورود گردشگران را به مقاصد مورد نظر آنها هدایت کنیم .
در این دیدار مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان همدان نیز با ارایه گزارشی از نوع خدمات به گردشگران گفت : بر اساس نظر سنجی به عمل آماده ، 87 درصد مسافران نوروزی اظهار رضایت مندی خود را از نحوه خدمات رسانی در استان همدان اعلام کرده اند .
ریحان سروش مقدم افزود : بیشترین میزان این آمار مربوط به رضایتمندی گردشگران از نحوه رسیدگی به شکایات ، اسکان ، اطلاع رسانی ، پاکیزگی ، تنطیم بازار و خدمات بهداشتی رفاهی و درمانی بوده است .
لازم به ذکر است ، با از راه رسیدن نوروز در همدان هر ساله با برنامهریزی مطلوب و منسجم از سوی دستگاههای اجرایی در زمینه استقبال و اسکان مسافران فعالیتهای خوبی اجرایی میشود که امسال نیز این خدمات با هماهنگی ها و نظارت های بیشتر نسبت به گذشته در قالب ستاد اجرایی خدمات سفر ، ارایه شد تا مسافران با خاطره خوشی همدان را ترک کنند .
انتهای پیام/