به گزارش میراث آریا(CHTN) اتاق فکر نهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته با حضور مرتضی رحمانی موحد معاون گردشگری، حمید ضیایی پرور رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، فعالان بخش خصوصی گردشگری و نمایندگان تشکلهای این حوزه برگزار شد.
معاون گردشگری با اشاره به 6 هدف و محور کلی نمایشگاه گفت: تعیین اهداف نمایشگاه، بودجه مورد نیاز، مدیریت قوی در حوزه برنامه ریزی و اجرا، تبلیغات و بازاریابی، راهبرد کلی روابط بین شرکت کنندگان و مخاطبان و مکان و زمان نمایشگاه از جمله موضوعات اصلی مورد بحث است.
وی در ادامه با بیان اینکه، شعار نمایشگاه باید جنبه ملی و بین المللی داشته باشد، تصریح کرد: در معرفی ایران باید از نمادهای نو و جدید استفاده کنیم و برای انتخاب شعار مناسب می توانیم شعاری هم راستا با شعار سال گذشته انتخاب کنیم.
رحمانی موحد اضافه کرد: نماد اصلی نمایشگاه سال گذشته کویر بود که مورد استقبال بسیاری از شرکت کنندگان و مخاطبان قرار گرفت، برای نمایشگاه نهم، با نظر موافق بیشتر اعضاء خانه ایرانی به عنوان تم اصلی انتخاب شد.
معاون گردشگری تصریح کرد: ضوابط و معیارهای مشترک بین خانه های ایرانی با همکاری معاونت میراث فرهنگی احصاء می شود و فصل مشترک این خانهها برای ایجاد نماد در نهمین نمایشگاه گردشگری مورد استفاده قرار میگیرد.
در ادامه این نشست، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی با اشاره به اهمیت بخش تبلیغات و اطلاعرسانی گفت: فرآیند تبلیغات و اطلاع رسانی شامل 6 بخش است.
ضیایی پرور تصریح کرد: پوشش خبری، مستندسازی، اطلاعرسانی از طریق کتاب ، سایت نمایشگاه و رسانههای مکمل، تبلیغات از طریق تابلوها ، کیوسکها و نقشهها، اقلام فرهنگی و بخش روابط عمومی که فرآیند پذیرش و ثبت نام را پوشش می دهد، 6 رکن اصلی فرآیند تبلیغات و اطلاع رسانی است.
انتهای پیام/