خانه ایرانی، نماد نهمین نمایشگاه گردشگری تهران

خانه ایرانی به عنوان نماد نهمین نمایشگاه گردشگری تهران در اتاق فکر این نمایشگاه انتخاب شد.

به گزارش میراث آریا(CHTN) اتاق فکر نهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته با حضور مرتضی رحمانی موحد معاون گردشگری، حمید ضیایی پرور رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، فعالان بخش خصوصی گردشگری و نمایندگان تشکل‌های این حوزه برگزار شد.

معاون گردشگری با اشاره به 6 هدف و محور کلی نمایشگاه گفت: تعیین اهداف نمایشگاه، بودجه مورد نیاز، مدیریت قوی در حوزه برنامه ریزی و اجرا، تبلیغات و بازاریابی، راهبرد کلی روابط بین شرکت کنندگان و مخاطبان و مکان و زمان نمایشگاه از جمله موضوعات اصلی مورد بحث است.

وی در ادامه با بیان اینکه، شعار نمایشگاه باید جنبه ملی و بین المللی داشته باشد، تصریح کرد: در معرفی ایران باید از نمادهای نو و جدید استفاده کنیم و برای انتخاب شعار مناسب می توانیم شعاری هم راستا با شعار سال گذشته انتخاب کنیم.

رحمانی موحد اضافه کرد: نماد اصلی نمایشگاه سال گذشته کویر بود که مورد استقبال بسیاری از شرکت کنندگان و مخاطبان قرار گرفت، برای نمایشگاه نهم، با نظر موافق بیشتر اعضاء خانه ایرانی به عنوان تم اصلی انتخاب شد.

معاون گردشگری تصریح کرد: ضوابط و معیارهای مشترک بین خانه های ایرانی با همکاری معاونت میراث فرهنگی احصاء می شود و فصل مشترک این خانه‌ها برای ایجاد نماد در نهمین نمایشگاه گردشگری مورد استفاده قرار می‌گیرد. 

در ادامه این نشست، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی با اشاره به اهمیت بخش تبلیغات و اطلاع‌رسانی گفت: فرآیند تبلیغات و اطلاع رسانی شامل 6 بخش است.

ضیایی پرور تصریح کرد: پوشش خبری، مستندسازی، اطلاع‌رسانی از طریق کتاب ، سایت نمایشگاه و رسانه‌های مکمل، تبلیغات از طریق تابلوها ، کیوسک‌ها و نقشه‌ها، اقلام فرهنگی و بخش روابط عمومی که فرآیند پذیرش و ثبت نام را پوشش می دهد، 6 رکن اصلی فرآیند تبلیغات و اطلاع رسانی است.

انتهای پیام/

کد خبر 1394012526