ارتقاء کیفی خدمات، رابطه مستقیمی با ماندگاری گردشگران دارد

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری گیلان کیفیت گرایی را مبنای خدمات گردشگری استان در سال جاری عنوان کرد و گفت: ماندگاری گردشگران با ارتقاء کیفی خدمات رابطه مستقیمی دارد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان،حمیدرضا آذرپور در تشریح خبر گفت: افزود: با توجه به تعطیلات پیش رو، همه مزیت های اقامتی گیلان برای ارایه خدمات به گردشگران، آماده پذیرایی از میهمانان است.
وی اظهار کرد: گیلان یکی از استان های عبوری است و بر همین اساس، همه تمهیدات لازم اعم از ارائه خدمات تا کنترل و نظارت بر این خدمات مورد اهتمام است.
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری گیلان تصریح کرد: هدف مشترک متولیان گردشگری، رضایت خاطر گردشگران است و این موضوع باید بیش از همیشه مورد توجه و برنامه ریزی قرار گیرد.
آذرپور تاکید کرد: مدیران تاسیسات گردشگری استان باید در راستای افزایش ماندگاری بر ارایه کیفی خدمات بیافزایند.
وی کیفیت گرایی را مبنای خدمات گردشگری استان در سال جاری دانست و اظهار امیدواری کرد که برنامه ریزی های انجام شده بر مبنای کیفیت گرایی، رضایتمندی گردشگران و افزایش میزان ماندگاری را در پی داشته باشد.

\n

انتهای پیام/

کد خبر 1394031027