استفاده از شبکه های اجتماعی برای معرفی جاذبه های گردشگری

معاون امورعمرانی استاندار زنجان گفت: ارگانهای عضو ستاد اجرایی خدمات سفر استان برای جذب بیشتر گردشگران نوروزی اطلاع رسانی از طریق شبکه های اجتماعی را در دستور کار داشته باشند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی،‌ صنایع دستی و گردشگری استان زنجان: معاون امورعمرانی استاندار زنجان گفت: ارگانهای عضو ستاد اجرایی خدمات سفر استان طبق سنوات گذشته علاوه بر برنامه های هر ساله برای استقبال از مسافران و گردشگران نوروزی انجام می دادند باید دو مورد پروژه جدید نیز برای نوروز سال 95تعریف کنند.
جواد رحمتی، با بیان اینکه طراحی این پروژه ها کار سختی نیست و فقط نیازمند به کارگیری ذوق و سلیقه و ابتکار عمل است، یادآورشد: با استفاده از این برنامه های ویژه می توان از ظرفیت و توانمندی های موجود در استان بهره برداری بیشتری کرد.
وی به تولید اقلام فرهنگی و اطلاع رسانی در نوروز 95 اشاره کرد و افزود: در تبلیغات و اطلاع‌رسانی جاذبه‌های گردشگری استان دقت لازم انجام شود و متفاوت‌تر از سال‌های گذشته باشدودستگاه های اجرایی می توانند بروشورهای منسجم شامل اطلاعات مورد نیاز گردشگران را تهیه کنند و در کنار آن بروشور نیز به معرفی جاذبه های گردشگری این استان پرداخته شود.
معاون امور عمرانی استاندار زنجان با تصریح بر این مطلب که: باید از ظرفیت فضای مجازی و شبکه های اجتماعی نیز برای تبلیغات و معرفی ظرفیت های گردشگری این استان استفاده کردافزود: امروز به جای بلوتوث می توان از شبکه های مجازی و اجتماعی در قالب کانال های اطلاع رسانی استفاده کرد و به تبلیغ و انتشار پیام های مورد نیاز گردشگران پرداخت.
این مقام مسئول خاطر نشان کرد: با بررسی برنامه های و اقدامات نوروز 94 نقاط ضعف و قوت‌ها شناسایی‌شده و بر اساس آنها برنامه‌های کیفی، موردنظر قرار گیرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1394110722