رجبعلی خسروآبادی مدیر کل میراث فرهنگی استان تهران در بازدید از ستاد گردشگری شهرداری تهران، استفاده از فناوری های نوین را یکی از نیازهای گردشگران هزاره سوم برشمرد و افزود پیش گام بودن شهرداری تهران در سال 95 در به کارگیری فناوری های نوین براي ارائه خدمت به مسافران، شایسته شهروندان و مهمانان پایتخت است.

خسروآبادی، ضمن بازدید از کمیته فناوری اطلاعات ستاد گردشگری شهرداری تهران ، کد دستوری #1395*137* که خدمات گردشگری شامل تورهای نیمروزه ، مراکز اسکان ، نقاط گردشگری را بر روی تلفن همراه ارائه می دهد، مورد آزمایش و ارزیابی قرار داد .

وي گفت: تشکیل ستاد گردشگری در شهرداری تهران بیانگر یک مطالبه عمومی در بین شهروندان برای دریافت خدمات گردشگری از مجموعه مدیریت شهری است .

مدير كل ميراث فرهنگي استان تهران، افزود:،این تغییر نگاه با توجه به فعالیت و سرمایه گذاری منسجم شهرداری تهران در توسعه گردشگری شهر تهران در سال های اخیر صورت گرفته است.

وی تعامل شهرداری و اداره کل میراث فرهنگی استان تهران را در سال های اخیر بسیار مطلوب عنوان کرد و گفت: بهره نهایی این تعامل نصیب شهروندان و مسافرین تهران خواهد شد .

خسرو آبادي، ادامه داد: در حال حاضر هیچ تضاد و موازی کاری در ارائه خدمات به شهروندان و مسافران، بین ستاد گردشگری شهرداری و ستاد اجرایی خدمات سفر استان تهران وجود ندارد و همه فعالیت ها با اطلاع و هماهنگی انجام می پذیرد .

مدير كل ميراث فرهنگي استان تهران، در ادامه از خدمات سایت ستاد گردشگری شهرداری تهران به نشانی vist.tehran.ir بازدید کرد و بيان داشت: گردشگری را یک صنعت کاملا پویا و به روز است. امروز دیگر نمیتوان به صورت سنتی به خواست گردشگران پاسخ داد.



Click here to Reply, Reply to all, or Forward

انتهای پیام/

کد خبر 13950102103