مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان از گردشگرانی که بعنوان سفیران فرهنگی و پیغام رسانان صنعت توریسم یاد کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان؛ نشست مدیرکل با معاون و کارشناسان واحد گردشگری برگزار شد.در این نشست رضا علیزاده با تقدیر از تلاش کارکنان واحد گردشگری در خدمات رسانی برتر در ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز95 اظهار داشت: کیفیت خدمات، موجبات رضایت گردشگران از فعالیت های عیدانه را فراهم نموده است.
وی اذعان داشت: اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان تاکنون با تکیه بر توان اجرایی نیروهای خود در انجام امور محوله موفق عمل نموده و نام نیکی از خود به جای گذاشته است.
علیزاده به در پیش بودن فصل تابستان و شروع موج سفرهای تابستانه اشاره کرد و افزود: گیلان با داشتن پتانسیل بالا در حوزه گردشگری و کیفیت در بخش تاسیسات این صنعت نوین، همه ساله پذیرای گردشگران بسیاری است.
این مسئول خواستار تدوین ویژه برنامه هایی برای استقبال و میزبانی از گردشگران استان گیلان شد و بیان داشت: باید از گردشگران بعنوان سفیران فرهنگی و پیغام رسانان صنعت توریسم یاد نمود.
مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان؛ تقارن فصل تابستان با ماه مبارک رمضان را یادآور شد و تصریح نمود: رمضان؛ میراثی معنوی در جهان اسلام است و در فرهنگ ایرانیان جایگاه ویژه ای دارد، لذا توجه به حفظ حرمت و کرامت این ماه در تدوین برنامه های اجرایی این اداره کل در تابستان باید لحاظ گردد.
وی خاطرنشان کرد: گیلان با داشتن فرهنگی پرآوازه و غنای هنری بی نظیر گردشگران سراسر استان را مجذوب خود می سازد و به آنان تکه ای از میراث ارزشمند خود را ارمغان می بخشد.
علیزاده توجه به شعار انتخابی مقام معظم رهبری برای سال95 مبنی بر \" اقتصاد مقاومتی،اقدام و عمل\" را یک الزام دانست و از کارکنان واحد گردشگری خواست تا در تحقق این مهم تلاش نمایند.
انتهای پیام/