بهگزارش میراثآریا بهنقل از روابطعمومی ادارهکل میراثفرهنگی، صنایعدستی و گردشگری آذربایجانشرقی، مرتضی آبداربخشایش مدیرکل میراثفرهنگی این استان، امروز شنبه 12 فروردین، با بیان این مطلب افزود: «بهمنظور بررسی میزان رضایت مسافران از خدمات عرضهشده و همچنین رسیدگی به چالشها و مرتفع کردن نقاط ضعف در عرضه خدماتسفر، این فرمها تهیه و از 28 اسفندماه در بین گردشگران توزیع شد.»
او تصریح کرد: «فرمهای نظرسنجی با استفاده از ظرفیت دانشجویان رشته گردشگری و راهنمایان در مراکز اقامتی، موزهها و محوطه تاریخی استان در میان میهمانان نوروزی توزیع شد که در آنها در مورد اموری همچون کیفیت محل اسکان، پذیرایی، عرضه خدمات در اماکن گردشگری، بهداشت، برنامههای تفریحی، مراکز خرید، جشنوارههای مختلف و نیز سایر خدمات دستگاههای عضو ستاد اجرایی خدماتسفر استان سؤال شد.»
آبداربخشایش خاطرنشان کرد: «این نظرسنجی تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه دارد و پس از بررسی و استخراج دادههای آماری، نتایج حاصله در اختیار دستگاههای ذیربط قرار خواهد گرفت تا نقاط ضعف و قوت ستاد اجرایی خدماتسفر استان مشخص و در سالهای آینده مشکلات و نواقص احتمالی موجود مرتفع شود.»
مدیرکل میراثفرهنگی، صنایعدستی و گردشگری آذربایجانشرقی افزود: «امیدواریم انجام این نظرسنجیها گامی مؤثر در راه جلب رضایت گردشگران این استان باشد.»
انتهای پیام/