سمینار مدیریت ارتباط و رفتار با مشتری برگزار می‌شود

سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی از برگزاری سمینار مدیریت ارتباط و رفتار مشتری (CRM) برای تمام دستگاه‌های اجرایی مرتبط با رویداد مهم «تبریز2018» خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی، فرشاد رستمی سرپرست معاونت گردشگری این اداره‌کل  چهارشنبه 25 مرداد 96 در جلسه هماهنگی برگزاری این سمینار با اعلام این خبر گفت: «این سمینار با هدف توانمند‌سازی گروه‌های مرتبط با \"تبریز2018\" از جمله دستگاه‌های اجرایی مرتبط، کارکنان شاغل در تأسیسات گردشگری (مدیران و کارکنان مراکز اقامتی، مجتمع‌های پذیرایی بین‌راهی و سفره‌خانه‌های سنتی، مدیرعامل و مدیرفنی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان، راهنمایان ایران‌گردی و جهان‌گردی استان)، سرمایه‌گذاران فعال در بخش صنعت گردشگری و هنرمندان و فعالان صنایع‌دستی برگزار می‌شود.

او  افزود: «با توجه به پیش رو بودن رویداد مهم \"تبریز2018\"، جذب و جلب رضایت گردشگر، از جایگاه مهم و حیاتی در فعالیت‌های بازاریابی صنعت گردشگری در استان برخوردار است و با توجه به اینکه سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) ابزارهایی هستند که امروزه به‌منظور کسب رضایت حداکثری مورد استفاده قرار می‌گیرند آشنایی با سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتری می‌تواند دستگاه‌های اجرایی، شرکت‌ها و دفاتر مرتبط با صنعت گردشگری را در جلب رضایت مشتریان برای  آماده‌سازی برگزاری هرچه بهتر \"تبریز2018\" توانمندتر سازند.»

رستمی خاطرنشان کرد: «در این سمینار ضمن معرفی مفهوم مدیریت روابط مشتریان، چگونگی به‌کار‌گیری آن در نمایندگی‌های صنعت گردشگری و صنایع وابسته ارائه خواهد شد.»

شرکت‌کنندگان در این سمینار می‌توانند برای ثبت‌نام از 24 مرداد لغایت 7 شهریور به سازمان مدیریت صنعتی واقع در خیابان آب‌رسان، جنب هتل تبریز، کوی پناهی مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 33379955 041 تماس بگیرند.

این دوره آموزشی 9 شهریور سال جاری در محل تالار اندیشه واقع در ائل‌گلی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1396052616