سمینار آموزشی مدیریت ارتباط و رفتار با مشتری (CRM) در راستای «تبریز2018» برگزار شد

سمینار مدیریت ارتباط و رفتار مشتری (CRM)  برای تمام دستگاه‌های اجرایی مرتبط با رویداد مهم «تبریز2018» برگزار شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی، فرشاد رستمی معاون گردشگری این استان امروز پنجشنبه 9 شهریور با اعلام این خبر گفت: «این سمینار یک‌روزه که با حضور 400 نفر از گروه‌های مرتبط با «تبریز2018» از جمله دستگاه‌های اجرایی مرتبط، کارکنان شاغل در تأسیسات گردشگری، سرمایه‌گذاران فعال در بخش صنعت گردشگری، هنرمندان و فعالان صنایع‌دستی استان و دهیاران روستاهای هدف گردشگری برگزار شد، سرفصل‌های مشتری‌مداری، مشتری یابی و مدیریت رفتار ارائه شد.»

رستمی افزود: «با توجه به ضرورت آموزش و فرهنگ‌سازی در توسعه گردشگری و با توجه به در پیش بودن رویداد \"تبریز2018\" این سمینارها به‌شکل منظم و دوره‌ای با سرفصل‌های متفاوت و هم راستا برگزار خواهد شد.»

این دوره آموزشی با همکاری سازمان مدیریت صنعتی 9 شهریور سال جاری در محل تالار اندیشه واقع در ائل‌گلی برگزار شد.

انتهای پیام/

کد خبر 139606093