رسیدگی به 350 شکایت از دفاتر خدمات مسافرتی و جهان‌گردی در یک سال گذشته در مشهد

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان مشهد گفت: «از ابتدای تابستان 95 تا نیمه شهریور 96 بالغ بر 350 شکایت از دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی در این شهرستان رسیدگی شده است.»

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خراسان‌رضوی، احمد دیناری  رئیس اداره میراث‌فرهنگی شهرستان مشهد  پنجشنبه 23 شهریور با اعلام این خبر افزود: « 250 مورد از این شکایت‌ها  در کمیته رسیدگی به شکایات تأسیسات گردشگری شهرستان مشهد ارجاع و مورد بررسی با حضور شاکیان و متشاکیان قرار گرفته است که 225 مورد در این کمیته منجر به صلح و توافق طرفین شده است.»

دیناری تصریح کرد:« 25 مورد از این شکایت‌ها حاوی مباحث عمده از ابعاد اجرایی و نظارتی بوده که برای تعیین‌تکلیف به کمیسیون فنی بند \"ب\" استان خراسان‌رضوی ارجاع شده است.»

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان مشهد افزود: «محورهای اصلی شکایات شامل عدم درج اطلاعات دقیق تور در قرار‌دادها، عدم اطلاع‌رسانی کافی به مسافران از سوی فروشندگان و مشکلاتی مربوط به ویزا، پرواز بوده است.»

او گفت: «در شهرستان مشهد بالغ بر 250 دفتر خدمات مسافرتی و جهانگردی فعال داریم که نظارت بر عملکرد و نحوه ارائه خدمات جزو وظایف اداره میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان است که به‌صورت دوره‌ای مورد بازدید قرار می‌گیرند و در تابستان سال جاری حداقل دو بار مورد بازدید قرار گرفته‌اند.»

انتهای پیام/

کد خبر 1396062312