بهگزارش میراثآریا بهنقل از مرکز روابطعمومی و اطلاعرسانی سازمان میراثفرهنگی، صنایعدستی و گردشگری، همایون ذرقانی امروز شنبه ۳۰ دی ۹۶ با اشاره به توزیع ویژه نامههای انگلیسی زبان سفر در فیتور امسال خاطرنشان کرد: «طبق قرارداد منعقدشده با پروفسور خوزه ترولو، استاد دانشگاه مادرید و اندیشمند و محقق فرهنگ ایران، مقرر شده تا آثار او، در خصوص فرهنگ و گردشگری کشورمان به صورت ویژهنامه سفر در یونسکو و مراکز معتبر فرهنگی و گردشگری جهان توزیع و معرفی شود.»
به گفته ذرقانی، این طرح توسط Consuelo vazouez rueda دبیر کل سابق یونسکو حمایت و پشتیبانی میشود.
میراث جهانی خوزستان در سطوح بینالمللی به تورگردانان بزرگ معرفی میشوند
رییس هیئت مدیره شرکت خدمات مسافرتی لولو پرواز، دیگر شرکت کننده در نمایشگاه فیتورنیز با تاکید بر رشد کمی و کیفی پاویون ایران گفت: «اقلام متنوع و بسیار زیبا با استانداردهای جهانی به زبانهای انگلیسی و اسپانیایی در میان تورگردانان و فعالان حاضر در نمایشگاه فیتور امسال توزیع شده است.»
علیرضا فدعمی افزود: «روند بررسی و تطبیق و تطابق حضور صنعت گردشگری کشورمان در نمایشگاههای جهانی به وضوح موید آن است که هر ساله بر کمیت و کیفیت این حضور افزوده شده و امیدواریم که با تدوین برنامه جامع گردشگری کشور، بحث تبلیغات جهانی نیز به صورت فصلی و سالیانه پیگیری شود.»
او تلاش برای شناسایی مقاصد جدید گردشگری، جذب مشتری و ارائه بستههای مسافرتی تهران– خوزستان و سایر استانها را از جمله محورهای تخصصی فعالیت شرکت لولو پرواز برشمرد.
فدعمی با تاکید بر معرفی میراث جهانی خوزستان در طول برگزاری نمایشگاه فیتور اظهار کرد: «خوزستان با برخورداری از آثاری چون چغازنبیل، سازههای آبی شوشتر و شهر باستانی شوش طلایهدار میراث جهانی ایران در یونسکو بوده و به زودی این آثار در فهرست اصلی سفر شرکت متبوع قرار میگیرند.»
مینیاتوریست ایرانی: حفظ و تثبیت وضع موجود نیازمند تبلیغات و بازاریابی جهانی است
محمدرضا بهارلو، عضو انجمن صنایعدستی ایران و اسپانیا ، مینیاتوریست ایرانی است که با حضور در نمایشگاه فیتور به معرفی این هنر ناب ایرانی پرداخته است. این صنعتگر ایرانی نیز از کلیت برگزاری پاویون کشورمان در نمایشگاه فیتور ابراز رضایت دارد.
او با اشاره به اینکه فضای تخصصی و کارگاهی نقش زیادی در جلب و جذب حاضران در نمایشگاه دارد، اظهار کرد: «صنایعدستی ایران از جایگاه مناسبی در سطح بینالمللی برخوردار است، اما حفظ و تثبیت وضع موجود نیازمند تبلیغات جهانی و بازاریابی متناسب با این هنر است.»
چهار فمتور رسانهای در سال ۲۰۱۸ به مقصد ایران برگزار میکنیم
مدیر عامل شرکت مسافرتی آدینه تراول نیز که در فیتور امسال حضور داشت، با اشاره به روند رو به رشد حضور ایران در نمایشگاه فیتور گفت: «همانگونه که کمیت غرفه به طور قابل قبولی افزایش داشته است، در سطوح کیفی و طراحی نیز باید شاهد تنوع باشیم.»
عباس داودی ادامه داد: «تبلیغات و بازاریابی رکن اصلی توسعه پایدار صنعت گردشگری بوده و برای حفظ بازارهای کنونی و توسعه آن برنامه تبلیغاتی گردشگری کشورمان قبل و بعد از نمایشگاهها و در طول سال باید متناسب با نوع بازار تداوم داشته باشد.»
مدیر عامل شرکت مسافرتی آدینه تراول و نماینده اطلاعرسانی گردشگری کشورمان در ایتالیا گفت: «برای معرفی ایران در بازار ایتالیا چهار فم تور رسانهای در سال ۲۰۱۸ به مقصد ایران برگزار میکنیم.»
انتهای پیام/