کاهش زمان رسیدگی به شکایات مسافران نوروزی در تهران

مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران گفت: «کمیته رسیدگی به شکایات معاونت گردشگری استان تهران از 27 اسفند تا 17 فروردین آماده دریافت شکایات حضوری مسافران نوروزی است.»

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان تهران، دلاور بزرگ‌نیا مدیرکل میراث‌فرهنگی استان امروز چهارشنبه 23 اسفند 96 با بیان اینکه شهروندانی که قصد سفر در قالب تورهای برنامه‌ریزی‌شده از دفاتر خدمات مسافرتی را داشته‌اند، تاکنون خرید خود را انجام داده‌اند افزود: «حالا زمان آن رسیده تا نظارت بر اجرای تعهدات مدیران دفاتر خدمات مسافرتی با دقت و سرعت بیشتری صورت پذیرد.»

او افزود: «برای تسهیل و سرعت بخشیدن به روند رسیدگی به شکایات مسافران نورزی از ظرفیت بدنه کارشناسی در بخش خصوصی و صنفی دفاتر خدمات مسافرتی استفاده شده است.»

بزرگ‌نیا گفت: «رضایت و آسودگی خاطر شهروندان از سفرهای نوروزی خط قرمز ما در استان تهران است و دفاتر خدمات مسافرتی موظف به اجرای تعهدات خود هستند.»

مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان تهران از شهروندان خواست تا هرگونه شکایت از نحوه اجرای تورهای نوروزی را بلافاصله به معاونت گردشگری استان تهران به نشانی خیابان کریم خان، خیابان استاد نجات الهی جنوبی نبش خیابان ارشد معاونت گردشگری استان تهران اعلام کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1396122340