هتل لاله تهران باید در صنعت هتل‌داری الگو باشد

جلسه معارفه عمادالدین امیری مدیر جدید هتل بین‌المللی لاله تهران روز 24 آذر 1397با حضور علی جیرفتی مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران برگزار شد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی شرکت توسعه گردشگری ایران، علی جیرفتی در این نشست مهم‌ترین مزیت رقابتی هتل لاله تهران را رفتار و برخورد حرفه‌ای پرسنل با میهمانان برشمرد و بر حفظ و تقویت این موضوع تأکید کرد. 

او با بیان این‌که بیش از 20 سال از آخرین بازسازی هتل لاله تهران گذشته است، گفت: «قریب به 9 ماه برای پروژه بازسازی کار مطالعاتی انجام شده است و بازسازی سه طبقه هتل از این هفته رسماً آغاز می‌شود.»

مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران بازاریابی و ورود به بازارهای نوین و نیز موضوع ارتقای کیفیت را رئوس مأموریت مدیر جدید هتل لاله تهران عنوان کرد و افزود: «مسیر خوبی آغاز شده و امیدواریم که در سطح ارائه خدمات هم شاهد ارتقای جدی باشیم تا در حوزه خدمات در صنعت هتل‌داری الگو باشیم.»

انتهای پیام/

کد خبر 1397092517

برچسب‌ها