بهگزارش میراثآریا، علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری امروز دوشنبه 20 خرداد 98 در دیدار با فتحالله حقیقی استاندار زنجان گفت: «موضوع تبلیغات در همه حوزهها اهمیت دارد اما ضرورت آن در حوزه گردشگری بیش از سایر بخشهاست.»
او تصریح کرد: «ظرفیتهای گردشگری، تاریخی و طبیعی استان زنجان باید معرفی و شناسانده شود، فضای مجازی که عمق نفوذ بالایی دارد می تواند به عنوان راهکاری مناسب برای معرفی و تبلیغات مورد استفاده قرار گیرد.»
مونسان ادامه داد: «باید برنامه ویژه گردشگری برای زنجان تعریف شود، در این برنامه توجه به رویدادها و تبلیغ و تقویم آنها اهمیت بسیار زیادی دارد.»
معاون رئیسجمهوری اضافه کرد: «برنامهریزی برگزاری رویدادهایی فراگیر با تاریخ مشخص می تواند تاثیر بسزایی در جذب گردشگران داشته باشد و استان زنجان باید در این زمینه گام بردارد.»
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یادآور شد: «ثبت زنجان به عنوان شهر جهانی ملیله هم در دستور کار سازمان میراث فرهنگی است و در توسعه گردشگری استان هم تاثیرگذار دارد.»
همچنین در این جلسه فتحالله حقیقی استاندار زنجان با اشاره به اینکه این استان دارای جاذبههای تاریخی متعدد و کمنظیری است، گفت: «غار کتله خور، گنبد سلطانیه، مردان نمکی و بازار زنجان تنها چند نمونه از آثار تاریخی متعدد زنجان هستند.»
او تصریح کرد: «برنامه ریزی برای افزایش ماندگاری مسافران در زنجان از اولویتهای ما در زنجان است و خوشبختانه در ایام نوروز 98 با اقداماتی که صورت گرفته بود شاهد افزایش ماندگاری گردشگران در استان بودیم.»
حقیقی یادآور شد: «تقویت زیرساختهای گردشگری استان و تبلیغ داشتههای تاریخی و طبیعی از جمله اقداماتی است که باید در دستور کار قرار گیرد.»
محمد خیاطیان معاون توسعه مدیریت سازمان میراثفرهنگی و یحیی رحمتی مدیرکل میراثفرهنگی، صنایعدستی و گردشگری استان زنجان نیز در این دیدار حضور داشتند.
انتهای پیام/