بهگزارش میراثآریا به نقل از روابطعمومی ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان قم، حمید یزدانی امروز 2 بهمنماه 98 با اعلام این خبر گفت: «اگر بخواهیم در صنعت گردشگری بیشترین استفاده را داشته باشیم باید ماندگاری مسافر را افزایش دهیم و برای این ماندگاری باید زیرساخت های لازم از جمله آمادگی کامل مراکز اقامتی را فراهم سازیم.»
یزدانی ادامه داد: «باید تلاش کرد که مشکلات و حوادث مراکز اقامتی به صفر برسد و مدیران هتلها، مهمانپذیرها و خانه های مسافر در استانداردسازی و ایمنسازی واحدها از هیچ کوششی دریغ نکنند.»
او با بیان این که مجاورین کریمه اهلبیت (س) نباید شرمنده زائران باشند، افزود: «گفتار و رفتار ما باید به گونهای باشد که ذهنیت مثبت در مسافر و زائر ایجاد کند به گونه ای که مسافران، قم را مجدداً به عنوان مقصد گردشگری انتخاب کنند.»
یزدانی تصریح کرد: «مدیران صنعت گردشگری باید به کیفیت خدمات توجه بیشتری داشته باشند، چرا که ذهنیت مسافران تأثیر زیادی بر انتخاب مجدد مقصد خواهد داشت.»
انتهای پیام/