تعریف میز خدمت الکترونیکی در گردشگری اردبیل

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اردبیل از تعریف میز خدمت الکترونیکی به‌منظور ارائه خدمات این مجموعه اجرایی خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اردبیل، نادر فلاحی 15 بهمن‌ماه 98 با اعلام این خبر تصریح کرد: «این مهم با هدف ارتقای کیفی خدمات و تکریم ارباب‌رجوع انجام می‌شود.»

او با اذعان به دایر بودن میز خدمت فیزیکی در اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان افزود: «درعین‌حال میز خدمت الکترونیکی نیز به‌منظور تشریح خدمات و هدایت مراجعان و مشتریان این مجموعه اجرایی دایر می‌شود.»

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اردبیل ادامه داد: «اداره‌کل در نظر دارد خدمات گردشگری و سرمایه‌گذاری بدون مراجعه حضوری و در کمترین زمان به مراجعان و علاقه‌مندان ارائه شود.»

او اضافه کرد: «در وضعیت فعلی نیز ارزیابی ارائه خدمات به ارباب‌رجوع بیانگر رضایت شهروندان و مراجعان است.»

انتهای پیام/

کد خبر 1398111536

برچسب‌ها