رسیدگی به 138 شکایت از تأسیسات گردشگری خراسان رضوی

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی از ثبت و رسیدگی به 138 مورد شکایت از تأسیسات گردشگری استان در سامانه ملی شکایات 09629 خبر داد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی ابوالفضل مکرمی فر امروز دوشنبه چهارم فروردین‌ماه 1399 با اعلام این خبر افزود: «این تعداد شکایت از ابتدای اسفندماه 98 تا چهارم فروردین ماه 99 به ثبت رسیده است.»

او ادامه داد: «مذاکره تلفنی با شاکی، ارجاع به کارشناس مربوط و اخذ رضایت شاکی از اقدامات این اداره کل برای این شکایت‌ها بوده است.»

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی تصریح کرد: «هم‌چنین با پیگیری انجام‌شده توسط تیم نظارتی مستقر در اداره کل استان، ضمن برقراری تماس با شاکیان و ارجاع موضوع به کارشناسان مربوطه، شکایات موردبررسی قرارگرفته و گزارش‌های اقدامات در سامانه به ثبت رسیده است.»

او بابیان این‌که از 25 اسفند 99 تا سوم اسفند تعداد 42 شکایت ثبت‌شده است، گفت: «از این تعداد شکایات، ۳۳ مورد در حوزه دفاتر خدمات مسافرتی و ۹ مورد در حوزه مراکز اقامتی شامل هتل‌ها، هتل‌آپارتمان‌ها و مهمان‌پذیرهای استان بوده که عمدتاً در خصوص کنسل شدن رزرو و درخواست عودت مبالغ پرداخت‌شده مسافران بوده است.»

انتهای پیام/

کد خبر 1399010537

برچسب‌ها