بهگزارش میراثآریا بهنقل از روابطعمومی ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی همدان، علی خاکسار امروز چهارشنبه 7 خرداد 99 با اعلام این خبر افزود: «یکی از روشهای اثرگذار تبلیغات در مقاصد گردشگری، برگزاری تورهای آشناسازی هدفمند است که در همه مقاصد گردشگری دنیا، ویژه گروههای هدف برگزار میشود.»
او اظهار داشت: «همدان بهعنوان یکی از مقاصد مورد علاقه هموطنان در اغلب فصول سال، بهمنظور معرفی هرچه بهتر و کسب سهم بیشتری از بازار گردشگران داخلی نیازمند تبلیغات و بازاریابی متمرکز و برنامهریزی شده است، یکی از برنامهها، برگزاری فمتور (تور آشناسازی) ویژه خبرنگاران حوزه گردشگری، عکاسان، بلاگرها و آژانسداران فعال در حوزه تورهای داخلی است که در دهه اول تیرماه برگزار خواهد شد.»
معاون گردشگری همدان افزود: «در این فمتور ظرفیت برای حضور 20 نفر پیشبینی شده است. مهمانان به مدت پنج روز با جاذبههای گردشگری استان آشنا خواهند شد.»
او گفت: «این افراد در مدت حضور خود در همدان و در بازدیدی که از جاذبههای تاریخی، طبیعی و فرهنگی استان خواهند داشت، به تولید محتوا در خصوص این جاذبهها میپردازند.»
خاکسار افزود: «با تداوم برنامههای تبلیغاتی از جمله تور آشناسازی حاضر میتوان امیدوار بود رکود و تعطیلی ناشی از کرونا متوقف و شاهد رونق دوباره گردشگری باشیم.»
انتهای پیام/