تحول در تبلیغات و بازاریابی گردشگری گلستان با حضور جوانان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان در نشست راهکارها و نقش جوانان در تقویت گردشگری گفت: «نقش جوانان می‌تواند در بازاریابی و تبلیغات بخش گردشگری به‌عنوان نیازهای اصلی امروز این حوزه بسیار اثرگذار باشد.»

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، محمدجواد ساوری روز پنجشنبه 21 مهرماه 1401 در سی‌وچهارمین جلسه کمیسیون گردشگری، سرمایه‌گذاری و بافت تاریخی شورای اسلامی شهر گرگان با موضوع نشست راهکارها و نقش جوانان در تقویت صنعت گردشگری در حوزه مدیریت شهری که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر گرگان و جمعی از جوانان فعال در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و گردشگری برگزار شد، گفت: «هیچ خط‌کشی بین نسل جوان قائل نیستیم و با گفت‌وگو باید گسست اجتماعی را سامان دهیم.»

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان خاطرنشان کرد: «نقش جوانان می‌تواند در بازاریابی و تبلیغات بخش گردشگری به‌عنوان نیازهای اصلی امروز این حوزه بسیار اثرگذار باشد.»

او تصریح کرد: «جوانان باید بدون در نظر گرفتن اقدامات دستگاه‌های اجرایی برای معرفی جاذبه‌های میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اقدام کنند و نقش اثرگذار خود را در حوزه تبلیغات و برندسازی این بخش‌ها به‌خوبی ایفا کنند.»

ساوری در ادامه با اشاره به اقدامات اجراشده در بافت تاریخی گرگان، گفت: «احیای آثار تاریخی چون تپه تاریخی قلعه خندان و کاخ آغامحمدخان که چندین سال دغدغه مردم گرگان و میراث دوستان بود را در ماه ابتدایی مدیریت آغاز کردیم و در آینده نیز اقدامات خوبی را در این حوزه شاهد خواهیم بود.»

او با تأکید بر اهمیت حوزه کودک و نوجوان در معرفی داشته‌های فرهنگی، بیان کرد: «تشکل‌ها و سمن‌های فعال گرگان می‌توانند با هماهنگی دستگاه‌های اجرایی مرتبط، فضایی آموزشی را در بافت تاریخی گرگان با مدلی سنتی برای کودکان و نوجوانان ایجاد کنند.»

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان اضافه کرد: «این اقدام زمینه آشنایی کودکان با تاریخ و آداب‌ورسوم، نوع پوشش، معماری و... را فراهم می‌سازد و می‌تواند نقش اثرگذاری در معرفی این داشته‌های فرهنگی ایفا کند.»

انتهای پیام/

کد خبر 14010723118784

برچسب‌ها